حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز GeekBench اسنپدراگون ٨٩٨ فاش شد: پیشرفت خوب اما ناکافی!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، کوالکام

تراشه‌های کوالکام، یکی از اجزای اصلی بازار تراشه گوشی‌های اندرویدی است. این تراشه‌ها، معمولاً جزو مدعیان اصلی رقابت هر ساله هستند. حال، امتیاز GeekBench اسنپدراگون ٨٩٨ توسط یک افشاگر فاش شده است. در ادامه، پرداخت بیشتری به این امتیاز فاش شده و جزئیات آن خواهیم داشت.

امتیاز GeekBench اسنپدراگون ٨٩٨ فاش شد: عقب ماندن از اپل!

چندی پیش از انتشار اولین امتیاز بنچمارک تراشه Snapdragon 898 صحبت کرده بودیم.

 

اولین بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام روی یک گوشی Vivo دیده شد

 

به گزارش Wccftech، اسنپدراگون ٨٩٨ محصول بزرگ بعدی کوالکام خواهد بود. صادقانه بگوییم که همه ما برای رونمایی از نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام، هیجان زده هستیم. کوالکام مدت زیادی است که با ارائه تراشه‌های قدرتمند خود، بر دنیای گوشی‌های رده بالای اندرویدی سلطنت می‌کند. حقیقتاً این تراشه‌ها، غالباً عالی بوده‌اند. اما اطلاعات نسبتاً در مورد تراشه پرچمدار جدید کوالکام وجود دارد. اما ظاهراً گوشی‌هایی از وان پلاس، شیائومی، سامسونگ، اوپو، ویوو، لنوو و حتی هواوی، با این تراشه روانه بازار می‌شوند. این تراشه، یکی از بهترین‌های سال آینده خواهد بود. در این بین، افشاگر معروف یعنی IceUniverse، از امتیاز GeekBench اسنپدراگون ٨٩٨ صحبت کرده است.

به گفته این افشاگر، اسنپدراگون ٨٩٨ امتیاز قابل توجه ١,٢٠٠ را در بخش تک هسته‌ای به دست آورده است. در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ٣,٩٠٠ به آن اعطا شده است. این امتیاز، نسبت به نسل قبل پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. اما باید توجه داشته باشیم که به دلیل عدم تست این تراشه بر روی یک نمونه نهایی، نرم افزار دارای نسخه پایداری نبوده است و احتمال افت امتیاز وجود دارد. بنابراین، ممکن است امتیازات این تراشه متفاوت از این موارد باشند.

اما اگر این امتیازات واقعاً نهایی باشند، شاهد عقب ماندن کوالکام از رقیب کوپرتینویی، یعنی اپل خواهیم بود. همچنین اعلام کردیم که Snapdragon 898، احتمالاً در کم‌تر از یک ماه دیگر معرفی شود. همان طور که گفتیم، اسنپدراگون ۸٩٨ یکی از بهترین تراشه‌های سال آینده خواهد بود. با این حال، این تراشه کار سختی را در پیش دارد. زیرا Snapdragon 898 باید در وهله اول، به جنگ Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی اختصاصی AMD RDNA 2 با فناوری ری تریسینگ برود.

نظر شما در مورد امتیاز کسب شده توسط این تراشه پرچمدار رونمایی نشده در گیک بنچ ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب سال به سال رقابت بیشترو بهتر میشه، امسال دایمن سیتی 2000 هم هستش، و بقولی این خبر اگزینوس 220 هم هستش، خب کوالکوم باید بااین دوتام رقابت کنه الخصوص با اگزینوس و بعدش مدیاتک دایمن سیتی،تر ترنجی قبلا هم گفتم به نظرم سرعت کلاکهای a710 و a510 کم هستن الخصوص a510 زیر1.8 گیگا هرتز هستش که فکر کنم بخاطر مشکل گرمایی888 اینکارو کرده، چی بگیم بالاخره اونا بهتر میدون، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️