حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Nothing به‌دنبال معرفی پنج محصول کاملا جدید است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، شایعات

کارل پی، هم‌بنیان‌گذار OnePlus، سال گذشته با سرمایه شخصی خود یک کمپانی کاملا جدید با نام Nothing را تأسیس کرد. در ژوئیه امسال، این شرکت Nothing Ear (1) را به‌عنوان اولین محصول خود را روانه بازار کرد. در اولین فروش در هند، Ear (1) در کمتر از دو دقیقه به‌صورت کامل فروخته شده و مشخص شد که نزدیک به پنج هزار واحد از Nothing Ear (1) به‌فروش رفته است. ماه گذشته، شنیدیم که Nothing ممکن است گوشی جدیدی را در سال 2022 روانه بازار کند و حتی ممکن است یک پاوربانک از سوی این شرکت به‌زودی روانه بازار شود. با این حال، امروز، یکی از مقامات رسمی تأیید کرده است که این شرکت بر روی پنج محصول جدید کار می‌کند.

معرفی پنج محصول جدید توسط Nothing

Manu Sharma، مسئول شعبه هند Nothing، درحالی‌که با نشریه India Today مصاحبه می‌کرد، تأیید کرد که این شرکت درحال سرعت بخشیدن به کار بر روی بیش از پنج محصول جدید است. بله، درست خواندید؛ و اگرچه ممکن است پنج محصول جدید برای بسیاری چندان چشمگیر به نظر نرسند، اما مردم باید به‌خاطر داشته باشند که این یک برند جدید با تنها یک محصول بوده که فروش بسیار خوبی نیز در سراسر جهان دارد.

معرفی پنج محصول جدید توسط Nothing

معرفی پنج محصول جدید توسط Nothing

همچنین، انتظار می‌رود که این شرکت حداقل یک محصول دیگر را تا پایان سال جاری عرضه کند. با این حال، این شرکت هیچ نقشه راهی برای عرضه محصولات جدید به اشتراک نگذاشته است. مدیر اجرایی همچنین فاش کرد که هند مهم‌ترین مشارکت‌کننده در فروش Ear (1) در سطح جهان است. طبق داده‌های Counterpoint، این یک نام تجاری نوظهور جدید می‌باشد که پس از بدست آوردن 7 درصد از سهم بازار، اکنون در میان سه برند برتر در بخش پریمیوم TWS در سه‌ماهه اول سال قرار گرفته است.

Nothing Ear (1) که ابتدا با قیمت ۹۹ دلار عرضه شد، اکنون با قیمت بیشتری به‌فروش می‌رسد. این شرکت افزایش قیمت را با افزایش هزینه قطعات و فرآیند تولید توجیه کرد. اما حتی پس از افزایش قیمت، همچنان در شماری از بازارها، ارزان‌تر از سایر نقاط جهان خواهد بود.

ناتینگ (Nothing) و کوالکام همکاری خود در بستر پلتفرم اسنپدراگون را رسما اعلام کردند

نظر شما راجع‌به برنامه کمپانی Nothing برای عرضه پنج محصول جدید در آینده نزدیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی