حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک محصول جدید ناتینگ اوایل زمستان ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

برند ناتینگ با وجود نوپا بودنش اما محصولات متعددی عرضه کرده است. حتی زیربرند جدید CMF را برای تمرکز بیشتر روی لوازم جانبی معرفی نمود. به تازگی در گزارشی می شنویم که یک محصول جدید ناتینگ اوایل زمستان ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد.

تاریخ احتمالی رونمایی از محصول جدید ناتینگ

این گزارش از نشریه Mashable و به نقل از یک منبع آگاه به‌دست آمده است. علاوه بر این کارل پی، مدیرعامل Nothing نیز در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت که هفته آینده چیزی سرکش و جذاب (!) در راه است.

کارل پی

کارل پی

گزارش این نشریه ادعا می‌کند Nothing روی محصولی کار می‌کند که قرار است در ژانویه 2024 یعنی اوایل زمستان ۱۴۰۲ عرضه شود. با این حال، اشاره‌ای به خود محصول نمی‌کند یا نمی‌گوید که در چه دسته بندی قرار خواهد گرفت.

با این حال حدس می‌زنیم که این محصول می‌تواند نسل بعدی ایربادز پرچمدار این برند باشد که احتمالا با نام Ear (3) عرضه می‌شود. با توجه به جدول زمانی عرضه ایربادزهای Nothing، این حدس می‌تواند درست باشد.

اگر این محصول نسل جدید ایربادز Ear نباشد، ممکن است که ناتینگ محصولی را در دسته کاملا جدیدی رونمایی کند. مثلا به یاد دارید که چندی پیش لباس ناتینگ معرفی شد و این برند به بازار پوشاک ورود کرد!

ورود ناتینگ به صنعت پوشاک: به Nothing Apparel سلام کنید

هنوز اطلاعات دقیقی درباره ایربادز Nothing Ear (3) نداریم اما می توان انتظار داشت که با همان طراحی، ANC پیشرفته، عمر باتری بهبود یافته و ویژگی های نرم افزاری جدید عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ناتینگ چه چیزی در چتنه دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)