حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو گوشی هوشمند از شیائومی و ردمی با اسنپدراگون ۸۷۰ در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

در گذشته خواندیم که تلفن هوشمندی از شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ در دست توسعه است. گزارش های تکمیلی اخیر نیز نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند شیائومی و ردمی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به زودی در چین رونمایی می‌شوند. اولین دستگاه با نام تجاری شیائومی و دومین دستگاه می‌تواند با برند ردمی عرضه شود. اکنون یک افشاگر معتبر چینی مشخصات کلیدی هر دو گوشی را به اشتراک گذاشته است.

دو‌ گوشی جدید شیائومی و ردمی از صفحه نمایش OLED بهره مندند

اطلاعات فاش شده اخیر نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند از شیائومی و ردمی با اسنپدراگون ۸۷۰ در راهند. تلفن هوشمند شیائومی مجهز به این تراشه از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با لبه های خمیده برخوردار خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر مشخص نیست، اما انتظار می‌رود رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته باشد. همچنین یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای تأمین نیروی این گوشی در نظر گرفته شده است. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۳۳ واتی همراه خواهد بود.

در بخش عکاسی، دو احتمال وجود دارد. شیائومی یا به سمت استفاده از سنسور های ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌رود و یا ممکن است به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی اکتفا کند. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود شیائومی در این گوشی هوشمند جدید خود نیز به سراغ سیستم صوتی با کیفیتی از برند Harmon Kardon برود.

از سوی دیگر، گوشی ردمی دارای صفحه نمایش فلت ۶.۶ اینچی OLED ساخت سامسونگ است. باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای دوگانه JBL و موتور X-axis از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند. متاسفانه منبع این خبر، اطلاعاتی درباره نام این دو گوشی ارائه نکرده است.

در اخبار مرتبط، یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2112123AC توسط گواهینامه 3C چین تایید شده است. این گواهینامه نشان می‌دهد که این یک تلفن هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی کرده و با فست شارژ ۶۷ واتی عرضه می‌شود. هنوز تایید نشده است که آیا این گوشی با برند شیائومی در بازار چین عرضه خواهد شد و یا برند ردمی.

شیائومی موفق به فروش نیم میلیون Redmi Note 11 در مدت یک ساعت شد

آیا گوشی های هوشمند دو برند شیائومی و ردمی برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، همین چندتا مشخصه ای که گفته خوب بود بخصوص اسنپ870 که عالیه روی هرگوشی باشه ارزش خریدش بالایی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی