حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، لنوو

ماه جاری میلادی برای لنوو بسیار شلوغ بود. این کمپانی چندین محصول را معرفی کرد. یکی از جذاب ترین محصولات جدید لنوو، تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 است. تبلت مذکور مشخصات قدرتمندی دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش بزرگ ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده؛ و نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین می‌کند.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار است

لنوو تنها یک هفته پس از رونمایی تبلت گیمینگ Legion Y700، اقدام به معرفی تبلت جدیدی کرده است. Xiaoxin Pad Pro 12.7 دارای طراحی یکپارچه فلزی بوده و در رنگ های خاکستری و سبز عرضه خواهد شد. در قاب پشتی این دستگاه یک لنز دوربین به همراه فلاش LED دیده می‌شود. همان طور که از نام Xiaoxin Pad Pro 12.7 مشخص است، از یک صفحه نمایش ۱۲.۷ اینچی با وضوح ۱۸۴۰ در ۲۹۴۴ پیکسل به همراه رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را داشته و از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

Xiaoxin Pad Pro 12.7

همان طور که در ابتدا نیز اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 را بر عهده دارد. این دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. این محصول از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. جدیدترین تبلت لنوو به باتری ۱۰,۲۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. این باتری به وسیله یک آداپتور ۲۰ واتی شارژ خواهد شد. دوربین سلفی این محصول وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و زاویه دید مناسبی دارد. سنسور دوربین موجود در قاب پشتی نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از سنسور اثر انگشت و یا قابلیت تشخیص چهره، اقدام به آنلاک کردن تبلت خود کنند‌.

Xiaoxin Pad Pro 12.7

لنوو می‌خواهد تجربه چندرسانه‌ای همه جانبه ای را در اختیار کاربران این تبلت قرار دهد. Xiaoxin Pad Pro 12.7 به چهار اسپیکر تیون شده توسط JBL مجهز است. این دستگاه از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به برخورداری از درگاه USB type-C، پشتیبانی از وای فای ۶ و شبکه اینترنت 5G اشاره کرد.

قیمت تبلت جدید لنوو

مطابق با گزارش انتظار Gizmochina، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 در کشور چین با قیمت ۱,۵۹۹ یوآن (۲۲۳ دلار) عرضه می‌شود. نسخه گران قیمت تر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز قیمتی معادل ۱,۷۹۹ یوآن (۲۵۱ دلار) دارد.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 در دو مدل با اسنپدراگون 870 و Kompanio 1300T معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی