حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات MatePad 11 (2023) هواوی فاش شد: به کارگیری اسنپدراگون ۸۷۰

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، هواوی

تبلت های میت پد هواوی به دلیل مشخصات قابل توجه و قیمت مقرون به صرفه، در چین بسیار محبوب هستند. این غول فناوری چینی هم اکنون در حال توسعه مدل جدیدی از این سری است. در حال حاضر مشخصات هواوی MatePad 11 (2023) فاش شده است. این دستگاه در ۲۳ مارس (سوم فروردین ماه) و در کنار گوشی های پرچمدار سری پی ۶۰ و تلفن هوشمند تاشو میت ایکس ۳ معرفی خواهد شد.

تبلت MatePad 11 (2023) از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود

افشاگر برجسته اطلاعات یعنی Digital Chat Station، ادعا می‌کند که تبلت MatePad 11 (2023) هواوی دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که دو حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای این تبلت در نظر گرفته شود. این محصول دارای باتری ۷,۲۵۰ میلی آمپری خواهد بود. از دیگر مشخصات تبلت MatePad 11 (2023) هواوی می‌توان به برخورداری از شارژر ۲۲.۵ واتی و سیستم عامل HarmonyOS 3.1 اشاره کرد.

نمایشگر میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی بازتاب نور را کاهش خواهد داد

دیجیتال چت استیشن در جدیدترین ادعای خود اشاره کرده است که این تبلت در رنگ های بنفش، مشکی، آبی و سفید کریستالی عرضه خواهد شد. تیزرها نشان داده اند که این تبلت دارای صفحه نمایش فلت و قابلیت محافظت از چشم ها با جلوگیری از بازتاب نور است. در قاب پشتی MatePad 11 (2023) تنها یک دوربین قرار گرفته و نمایشگر این دستگاه نیز فاقد بریدگی خواهد بود. دوربین سلفی در حاشیه بالایی قرار خواهد گرفت.

تاریخ معرفی سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 مشخص شد: 3 فروردین 1402

 

هوآوی می‌گوید این دستگاه دارای گواهینامه TUV Rheinland’s reflection-free است. یعنی این تبلت می‌تواند اثرات منفی بازتاب نور را کاهش دهد. همان‌طور که Gizmochina نیز اشاره می‌کند، در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول آینده هواوی فاش نشده است. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید تا ۲۳ ام مارس منتظر بمانیم.

با توجه به مشخصات و اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره تبلت هواوی MatePad 11 (2023) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی