حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات نمایشگر Pixel 6 و واکنش رسمی گوگل به آن

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

گوگل و سری Pixel 6 آن، امسال سر و صدای زیادی به پا کردند. کاربران زیادی نیز گوشی‌های این سری را سفارش دادند. اما مشکلات نمایشگر Pixel 6، پیش از این خبرساز شده بودند. حال، گوگل به این مشکلات، واکنش رسمی نشان داده است.

واکنش گوگل به مشکلات نمایشگر Pixel 6

چند روز پیش بود که در ترنجی از برخی مشکلات سری پیکسل ۶ صحبت کردیم.

 

مشکل نمایشگر Pixel 6 در کنار دیگر مشکلات از سوی کاربران گزارش شده است

 

بر اساس گزارش Gizmochina، گوگل اخیراً از سری Pixel 6 خود با تراشه اختصاصی، نمایشگری LTPO AMOLED با وضوح +QHD و باتری بزرگ پرده برداشته است. با این حال، برخی از دارندگان اولیه این گوشی‌ها، از مشکلات نمایشگر سری Pixel 6 از جمله مشکل Flickering مواجه بوده‌اند. حال، گوگل رسماً این مشکلات را تأیید کرده است و به آن واکنش داده است.

از چند روز قبل، چند صحبت از مشکلات سری Pixel 6 وجود دارد. به طوری که کاربران اعلام کردند با فشار دادن آرام دکمه پاور، نوارهای سبز رنگی افقی روی نمایشگر پدیدار می‌شوند. به گفته گوگل، این یک مشکل سخت افزاری نیست. بلکه این یک باگ نرم افزاری است که به زودی با یک به روزرسانی برطرف می‌شود.

بر اساس گزارشات، این به روزرسانی باگ‌های دیگر این سری را نیز برطرف می‌کند و تنها به مشکلات نمایشگر سری پیکسل ۶ محدود نمی‌شود. بنابراین، باید شاهد یکی از بزرگ‌ترین به روزرسانی‌های این سری باشیم.

به طور خلاصه، پیکسل ۶ پرو دارای نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح +QHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. تراشه این گوشی، Tensor نام دارد و مختص گوگل است. حسگر تشخیص اثرانگشت، درون نمایشگر واقع شده است. در نهایت، این دستگاه مجهز به بزرگ‌ترین باتری در تاریخ پیکسل‌ها است.

نظر شما در مورد این اظهارات گوگل چیست؟ آیا فکر می‌کنید که در اسرع وقت شاهد رفع این ایرادات باشیم؟ در نظر شما وقوع این مشکلات عادی هستند و یا اینکه گوگل در خط تولید خود بی دقتی‌هایی را انجام داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

درک نمیکنم . اینهمه تاخیر تو رونمایی و ارائه گوشی داشته باشی و آخر سر هم با همچین مشکلاتی گوشی ریلیز بشه.

BeFair

گوگل هم گوشی ساز نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️