حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیمک پرو با تراشه M1 Pro/Max و نمایشگر ۲۷ اینچی Mini-LED نیمه اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، کامپیوتر شخصی

به نقل از تازه‌ترین گزارش منتشرشده توسط افشاگر Dylandkt، نسل بعدی iMac که در دست ساخت است، می‌تواند «آیمک پرو» نامیده شود که دارای همان تراشه M1 Pro و M1 Max و همچنین پورت‌های Magsafe و SD Card مدل‌های ۲۰۲۱ مک بوک پرو بوده و از سایر ویژگی‌ها ازجمله نمایشگر ۲۷ اینچی Mini-LED نیز بهره می‌برد.

آیمک پرو با تراشه M1 Pro/Max

گفته می‌شود که اپل از نام Pro برای متمایز کردن iMac آینده از مدل ۲۴ اینچی که در اوایل سال جاری معرفی شد، استفاده می‌کند. به گفته Dylandkt، ازآنجایی‌که مدل جدید از تراشه‌های M1 Pro و Max استفاده خواهد کرد، اپل آن را یک دستگاه «Pro» و به‌صورت کلی iMac Pro می‌نامد.

افشاکننده ادعا می‌کند که iMac جدید دارای نمایشگر 27 اینچی Mini-LED با فناوری ProMotion خواهد بود، هرچند برخی شایعات قبلی بیان می‌کردند که نسل بعدی iMac صفحه‌نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت. برخلاف آیمک ۲۴ اینچی، «آیمک پرو» دارای حاشیه‌های تیره بوده که درنتیجه ضخامت قاب نمایشگر آن نیز کاهش می‌یابد.

ازنظر طراحی، این مدل می‌تواند شبیه آیمک 24 اینچی و Pro Display XDR به‌نظر برسد و اپل ظاهراً Face ID را برای دستگاه آزمایش کرده، اما این یک ویژگی هنوز تأیید نشده است.

آیمک پرو با تراشه M1 Pro/Max

آیمک پرو با تراشه M1 Pro/Max

مدل پایه آیمک دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود و همه مدل‌ها به پورت HDMI، اسلات کارت SD و چندین درگاه USB-C/Thunderbolt مشابه مک‌بوک پرو مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که اپل یک پورت اترنت را روی آداپتور برق تعبیه کرده است.

Dylandkt می‌گوید که iMac دارای قیمت اولیه بیش از 2000 دلار خواهد بود و در نیمه اول سال 2022 عرضه می‌شود. «آیمک پرو» آینده جایگزین مدل‌های 27 اینچی آیمک فعلی مبتنی‌بر اینتل خواهد شد.

ما چیز زیادی در مورد آیمک بزرگ‌تر اپل نشنیده‌ایم، اما مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، تأیید کرده است که چنین دستگاهی در دست ساخت است. طبق گزارشات، اپل کار روی آیمک بزرگ‌تر را برای تمرکز بر روی مدل 24 اینچی متوقف کرده بود، اما اکنون که آیمک 24 اینچی عرضه شده است، توسعه آن می‌تواند از سر گرفته شود.

رأس یانگ، تحلیلگر صفحه‌نمایش نیز پیش‌تر گفته بود که اپل در حال کار بر روی یک آیمک جدید 27 اینچی با صفحه‌نمایش mini-LED و فناوری صفحه‌نمایش ProMotion می‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون معرفی احتمالی آیمک پرو با تراشه M1 Pro/Max، نمایشگر ارتقایافته و پورت‌های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی