حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک پرو و آیمک پرو جدید اپل تا سال 2023 معرفی نخواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، به‌تازگی در حساب توییتری خود پیش‌بینی کرده است که اپل تا سال 2023، نسل جدید مک پرو و آیمک پرو خود را معرفی نخواهد کرد؛ درحالی‌که هنوز هم قصد دارد یک نمایشگر اکسترنال 27 اینچی با پنل ساده بدون mini-LED را در سال جاری عرضه کند.

مک پرو و آیمک پرو جدید اپل

کو با تشریح پیش‌بینی‌های خود برای سری مک‌های اپل در سال‌های 2022 و 2023، گفت که اپل قصد دارد در سال 2022 یک مک مینی جدید و یک نمایشگر خارجی 27 اینچی بدون mini-LED عرضه کند، درحالی‌که مک پرو و ​​آ‌یمک پرو اپل با تراشه اختصاصی این شرکت تا سال 2023 عرضه نخواهند شد.

پیش‌بینی کو مبنی‌بر اینکه اپل قصد ندارد تا سال آینده یک آیمک پرو عرضه کند، با اطلاعات به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط تحلیلگر مشهور نمایشگر، راس یانگ، در تضاد است. یانگ که سابقه معتبری در رابطه با محصولات اپل دارد، ادعا کرده که iMac Pro می‌تواند در خردادماه پیش‌رو عرضه شود.

انتظار می‌رود آ‌یمک پرو جایگزین آ‌یمک 27 اینچی مبتنی‌بر اینتل شود که درحال‌حاضر در بازار موجود بوده و درکنار آیمک 24 اینچی معرفی‌شده در سال گذشته، به‌فروش می‌رسد. یانگ بیان می‌کند که آ‌یمک پرو جدید دارای نمایشگر mini-LED خواهد بود و طراحی مشابه با نسخه 24 اینچی دارد.

با توجه به اختلاف زیاد بین اطلاعات به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط کو و یانگ، می‌توان احتمال داد که تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را به دستگاه‌های مختلفی ارجاع می‌دهند.

مک پرو اپل

مک پرو اپل

کو می‌تواند به یک iMac حرفه‌ای در بالاترین سطح اشاره کند، درحالی‌که جزئیات ارائه‌شده توسط یانگ صرفاً به یک iMac معمولی اشاره دارد.

شایان‌ذکر است که اپل پیش‌تر از نام «آیمک‌ پرو» در آیمک‌های توقف‌تولیدشده استفاده کرده بود و علی‌رغم شایعه‌ای که حاکی از احیای نام این دستگاه می‌باشد، این‌که آیا اپل دوباره از این عنوان استفاده خواهد کرد یا خیر، قابل‌بحث است.

کو می‌گوید که اپل قصد دارد در سال جاری یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه برای کاربران ارائه کند. او ادعا می‌کند که اندازه این نمایشگر، 27 اینچی بوده و دارای mini-LED نمی‌باشد. همین امروز، مارک گورمن اشاره کرد که به‌احتمال‌زیاد این نمایشگر می‌تواند در رویداد پیش‌رو اپل در روز سه‌شنبه معرفی شود.

کو همچنین تأیید کرد که اپل یک مک مینی جدید و رده‌بالا را در سال جاری عرضه کرده که انتظار می‌رود در رویداد پیش‌رو رونمایی شود.

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی مک پرو و آیمک پرو جدید اپل تا سال 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی