حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ٢۴٠ میلیون دستگاه عبور کرد!

ردمی و سری نوت آن، در بازار چین و بازار جهانی یکی از پر فروش‌ترین محصولات این زیر مجموعه شیائومی هستند. به همین ترتیب، ردمی رسماً تأیید کرده است که میزان فروش سری ردمی نوت، مرز ٢۴٠ میلیون دستگاه گذشته است. در ادامه جزئیات بیشتری از این رویداد رو بررسی می‌کنیم.

میزان فروش سری ردمی نوت دوباره رکورد شکنی کرد

ردمی دیروز از سه گوشی جدید، آن هم در سری ردمی نوت رونمایی کرد. این گوشی‌ها، خانواده ردمی نوت ١١ هستند.

 

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس معرفی شدند: خط و نشان کشیدن ردمی

ردمی نوت ١١ با نمایشگر ٩٠ هرتز و Dimensity 810 معرفی شد: شروع از ١٨٧ دلار

 

به گزارش Gizmochina، دقیقاً نزدیک به یک سال گذشته بود که ردمی با اشتیاق اعلام کرده بود سری ردمی نوت، تاکنون فروش بیش از ١۴٠ میلیون دستگاهی داشته است. گوشی‌های سری ردمی نوت، برای اولین بار در سال ٢٠١۴ معرفی شدند. در نتیجه، حدود ۶ سال طول کشیده است تا ١۴٠ میلیون دستگاه از این سری به فروش برسد. اگر فکر می‌کنید این آمار عالی است، باید بگوییم که ردمی عملکرد خیلی بهتری را برای امسال ثبت کرده است! زیرا این غول فناوری چینی، اعلام کرده است که میزان فروش سری ردمی Note، هم اکنون به بیش از ٢۴٠ میلیون دستگاه رسیده است!

این موضوع، همین امروز توسط مدیر کل ردمی یعنی لو ویبینگ تأیید شد. در جریان رویداد رونمایی از سری Redmi Note 11، او عنوان کرد که این اولین باری است که ردمی برای دومین بار طی یک سال، نسل جدید سری ردمی نوت را رونمایی می‌کند. بر اساس آخرین آمار، این شرکت در کم‌تر از ١ سال حدود ١٠٠ میلیون دستگاه از سری ردمی نوت فروخته است! تقریباً ۵ ماه پیش، ردمی عنوان کرد که فروش سری ردمی نوت به ٢٠٠ میلیون دستگاه رسیده است. بنابراین، ردمی طی ۵ ماه حدود ۴ میلیون دستگاه از این سری فروخته است؛ یعنی ماهی ٨ میلیون دستگاه!

میزان فروش سری ردمی نوت

این آمار برای شرکتی که سالانه به طور متوسط ٢٣.٣ میلیون دستگاه می‌فروخت، جهش و رشد محسوسی را نشان می‌دهد. این میزان از فروش سری ردمی نوت بوده است که سبب شده است طی یک سال، شاهد رونمایی دو نسل جدید سری Redmi Note باشیم. ما انتظار داریم تا طی یک فصل باقی مانده به پایان سال ٢٠٢١، شیائومی رکورد فروش سری Redmi Note 11 را بزند. زیرا جشنواره‌هایی در چین در حال برگزاری هستند و این بهترین فرصت برای ردمی است.

نظر شما در مورد این رکورد جدید از ردمی چیست؟ آیا شما سری ردمی نوت را شایسته این پیشرفت می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️