حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری ردمی نوت شیائومی از 300 میلیون دستگاه در سطح جهانی گذشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

سری Redmi Note به یک نقطه‌عطف دیگر دست یافته است. شیائومی به‌تازگی بیان کرده که موفق به فروش بیش از 300 میلیون دستگاه از سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت خود در سراسر جهان شده است. این شرکت همچنین فاش کرده که فروش این خانواده تنها در هند از مرز 72 میلیون دستگاه عبور کرده است.

فروش سری ردمی نوت شیائومی

شیائومی درحال آماده شدن برای عرضه سری Redmi Note 12 در بازارهای بین‌المللی است. بخش هندی این شرکت تبلیغاتی را برای عرضه قریب‌الوقوع این گوشی‌ها در این کشور آغاز کرده است. از این‌رو، شیائومی درحال برگزاری مسابقات و به اشتراک‌گذاری آمار مدل‌های قبلی Redmi Note است.

در اکتبر 2021، رقم فروش جهانی سری Redmi Note به 240 میلیون دستگاه رسیده بود. کمی بیش از یک سال بعد، حال این رقم اکنون 60 میلیون واحد دیگر افزایش یافته است.

افزایش فروش سری ردمی نوت احتمالاً به تعدادی از مدل‌های عرضه‌شده توسط این شرکت نسبت داده می‌شود. درهرصورت، فروش کلی در سال 2022 کاهش یافته است زیرا این شرکت در سال گذشته بیش از 40 میلیون دستگاه را در مدت زمان کوتاه 5 ماهه فروخت.

فروش سری ردمی نوت شیائومی

فروش سری ردمی نوت شیائومی

شیائومی درحال‌حاضر دو سری مختلف Redmi Note را به‌فروش می‌رساند، یکی برای چین و دیگری برای بازارهای جهانی. این شرکت همچنین مدل‌های انحصاری را در مناطق خاصی می‌فروشد. بنابراین، پیش‌بینی تعداد مدل‌هایی که این روزها تحت یک نسل از Redmi Note عرضه می‌شوند، دشوار است.

طبق شایعات، سری Redmi Note 12 برای بازارهای بین‌المللی ممکن است شامل حداقل چهار مدل Redmi Note 12 ،Redmi Note 12 5G ،Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro 5G باشد. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با مدل‌های Redmi Note 12 که در اواخر ماه اکتبر در چین به‌طور رسمی عرضه شدند، متفاوت باشند.

شیائومی برند ردمی را در جولای 2013 به‌عنوان سری گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت خود معرفی کرد و بعدها در سال 2019 آن را به یک برند فرعی جداگانه با دستگاه‌های سطح پایه و میان‌رده تبدیل کرد. دستگاه‌های Redmi در هند بسیار محبوب هستند و بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را اشغال می‌کنند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان عرضه گوشی هوشمند Redmi Note 4G در سال 2014، 72 میلیون گوشی سری ردمی نوت را در هند به‌فروش رسانده است.

نظر شما درباره آمار فروش سری ردمی نوت شیائومی به‌صورت جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی