حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش کل سری Redmi Note شیائومی از ۳۲۰ میلیون دستگاه عبور کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

برند Redmi تمرکز ویژه‌ای روی محصولات اقتصادی تا میان‌رده دارد. شرکت مادر آن یعنی شیائومی محصول خاصی در این رده ندارد و بیشتر روی میان‌رده پریمیوم تا پرچمدار کار می‌کند. خانواده Note برند ردمی محبوب‌ترین سری محصولات آن هستند. جالب است بدانید که به تازگی فروش کل سری Redmi Note شیائومی از ۳۲۰ میلیون دستگاه عبور کرد.

فروش کل سری Redmi Note شیائومی

حدود ۴ ماه پیش برای شما نوشتیم که فروش سری ردمی نوت شیائومی از ۳۰۰ میلیون دستگاه در سطح جهانی گذشت. حالا با گذشت مدت نه‌چندان زیادی، ۲۰ میلیون دستگاه دیگر از این خانواده به فروش رسیده‌است.

به صورت میانگین فروش ماهانه ۵ میلیون دستگاه از مجموعه خانواده Redmi Note می‌تواند عملکرد خوبی باشد. البته که این فروش در کل بازارهایی است که ردمی حضور دارد اما بازهم قابل توجه است.

همچنین اعلام شده که Redmi Note 11 یکی از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در سراسر جهان در سال ۲۰۲۲ بوده است. طبق آمار موسسه Canalys حدود ۱۸ میلیون دستگاه Redmi Note 11 در سال گذشته فروخته شد که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

Redmi Note 11

Redmi Note 11

هر چند این آمار فروش بالا به نظر می رسد، اما فروش کلی شیائومی وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند به عنوان مثال، شیائومی بیش از ۴۰ میلیون دستگاه Redmi Note را تنها در ۵ ماه از سال ۲۰۲۱ فروخته بود.

برخلاف سال‌های قبل، شیائومی اکنون طیف گسترده‌‌تری از دستگاه‌ها را در بخش‌های قیمتی مختلف تحت سری Redmi Note می‌فروشد. با این حال، نتوانست به رکوردهای فروش قبلی خود برسد.

بازار جهانی گوشی های هوشمند اکنون اشباع شده است. مصرف کنندگان برای مدت طولانی تری از گوشی های قدیمی خود استفاده می کنند و شرایط اقتصادی فعلی نیز کمکی به فروش بیشتر نمی کند.

نظر شما چیست؟ از سری خانواده ردمی نوت دستگاهی داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)