حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X30i با Dimensity 810 و نمایشگر ٩٠ هرتزی معرفی شد: فقط ٢١٧ دلار!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار

امروز یکی از روزهای بزرگ آنر بود. این کمپانی چینی، از دو گوشی هوشمند جدید و میان رده پرده برداشت. آنر X30i، دستگاه اقتصادی و جذاب است که آنر اخیراً معرفی کرده است. در ادامه، مشخصات و قیمت این گوشی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی و قیمت آنر X30i

آنر از گوشی X30 Max خود رونمایی کرد. این دستگاه، یک فبلت جدید با نمایشگر ٧.٠٩ اینچی است.

 

آنر X30 Max با نمایشگر ٧.٠٩ اینچی، دیمنسیتی ٩٠٠ و قیمت ٣٧١ دلار معرفی شد

 

بر اساس گزارشی از EqualLeaks، آنر امروز نه تنها از گوشی تازه وارد خود یعنی Honor X30 Max پرده برداری کرده است، بلکه شاهد ارائه یک دستگاه دیگر نیز توسط زیر مجموعه سابق هواوی بوده‌ایم. این گوشی که Honor X30i نام دارد، یک دستگاه اقتصادی محسوب می‌شود. اما در این بین، مشخصات جذابی در Honor X30i به چشم می‌خورند. اساس این صحبت‌ها، با مرور ویژگی‌های Honor X30i مشهود است.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. نرخ حساسیت لمسی این نمایشگر، معادل ١٨٠ هرتز است. طراحی این گوشی، جذابیت‌های زیادی دارد. در قاب جلویی این گوشی، می‌تواند نمایشگری با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و حاشیه‌های کم را دید. در بالای این صفحه نمایش، حفره نمایشگر مرکزی دیده می‌شود. قاب پشتی این گوشی نیز میزبان ماژول دوربین اصلی سه گانه مربعی است. آنر می‌گوید که ایکس 30i با بدنه آلومینیومی ساخته شده است. این بدنه، نسبتاً تخت است و ما را به یاد طراحی سری آیفون ١٣ می‌اندازد.

قلب تپنده گوشی اقتصادی تازه وارد آنر، مانند Honor X30 Max لیتوگرافی ۶ نانومتری دارد. اما این تراشه که Dimensity 810 نام دارد، در مقایسه با Dimensity 900 ضعیف‌تر ظاهر می‌شود. آنر نیز به تازگی به جمع ترند حافظه رم مجازی پیوسته است. در همین راستا، چشم بادامی‌ها این گوشی جدید خود را به ویژگی حافظه رم مجازی با قرض گرفتن ٢ گیگابایت فضا از حافظه داخلی مجهز کرده‌اند. در کناز این حافظه، آنر ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را به کار برده است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

هرچند که این گوشی در بخش‌های مختلف، مختصه‌های نسبتاً جذابی را با خود یدک می‌کشد. اما در بخش سیستم دوربین، چنین رابطه‌ای برقرار نیست. دلیل این صحبت‌ها، استفاده از دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی بدون قابلیت عکاسی فوق عریض در گوشی جدید آنر است. دوربین سلفی هم وضوح ٨ مگاپیکسلی داشته و خیلی جذاب نیست.

ظرفیت باتری این گوشی، ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. این باتری، انرژی خود را از طریق شارژر ٢٢.۵ واتی تأمین می‌کند. سیستم عامل اندوید ١١ همراه با رابط کاربری MagicUI 5.0 در این گوشی ارائه شده است. حسگر تشخیص آنر X30i بر روی فریم واقع شده است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون به همراه Type-C در این گوشی موجود است. در نهایت، آنر گوشی جدید خود را با وزن ١٧۵ گرمی و ضخامت ٧.۴۵ میلی متری طراحی کرده است. قیمت نسخه‌های مختلف این دستگاه، به این شرح می‌باشد:

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: برابر با ١,٣٩٩ یوان چین (معادل ٢١٧ دلار آمریکا)

– ۸/١٢٨ گیگابایتی: برابر با ١,۶٩٩ یوان چین (معادل ٢۶٣ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: برابر با ١,٨٩٩ یوان چین (معادل ٢٩۴ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این گوشی جدید آنر چیست؟ آیا حاضر به خرید این دستگاه با قیمت ذکر شده هستید؟ کدام بخش آن را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دمش گرم با وجود تحریم ، قیمت خوبی گذاشته …طراحیشم قشنگه .

ali karimi

سلام، بازم افرین به آنر، این گوشیشم عالیه ولی خب الان ردمی سری نوت 11 خودشو ساخته ورونمایی کرده همین مشخصات البته بهتر روداره بهدقیمت زیر200دلار، اینم باید قیمتش زیر200دلار میبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️