حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی، گجت‌های داغ

سونی رویداد رونمایی از محصولات جدید اکسپریا را امروز برگزار کرد. این مراسم، تنها میزبان یک گوشی هوشمند جدید نبود. بلکه سونی از هدست واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View را بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی و جزئیات هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View

همان طور که گفتیم، امروز سونی از گوشی جدیدش با نام Xperia Pro I پرده برداشته بود.

 

سونی Xperia Pro I با حسگر تصویر ١ اینچی، دیافراگم متغیر و Snapdragon 888 معرفی شد!

 

به نقل از Gizmochina، رویداد امروز رونمایی از محصولات Xperia، با گوشی پرچمدار Xperia Pro I همراه بود. اما محصول دیگری که در این رویداد مورد توجه قرار گرفت، هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View بود. ژاپنی‌ها پیش از این نیز محصولاتی مشابه با Xperia View را روانه بازار کرده بودند. اما این اولین باری است که یک هدست واقعیت مجازی اکسپریا به صورت مستقل معرفی می‌شود. اما باید بگوییم که این هدست، کاملاً مستقل نیست و به نمایشگر گوشی متکی است.

بنابراین، باید گوشی اکسپریای واجد شرایط خود را به آن متصل کنید. این هدست، فقط و فقط از دو گوشی Xperia 1 II و Xperia 1 III پشتیبانی می‌کند. قاب آن نیز مشابه دو دستگاه مذکور است. اگرچه که سونی برای تبلیغ این هدست، می‌گوید که تصاویر واقعیت مجازی 8K HDR در آن به نمایش در می‌آیند. ظاهراً این تنها یک اصطلاح بازاریابی است. زیرا نمایشگر دو گوشی پشتیبانی شده، وضوح 4K دارد.

هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View، زاویه دید افقی ١٢٠ درجه را ارائه می‌دهد. لنز آن نیز ساختار هیبریدی با راندمان فوکوس بالا دارد. همچنین قابلیتی در آن وجود دارد که می‌توانید فاصله لنز با نمایشگر را به دلخواه تنظیم کنید. فرآیند استفاده از این هدست، نسبتاً ساده است. در ابتدا، پوشش جلوی آن را بردارید و گوشی را درون آن قرار دهید؛ تمام!

سونی یک اپلیکیشن اختصاصی را برای Xperia View در نظر گرفته است. این هدست واقعیت مجازی، دارای یک قابلیت راه اندازی است که موارد پشتیبانی شده توسط این هدست را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید محتوای ذخیره شده را در آن پخش کنید. خوشبختانه در این هدست واقعیت مجازی، بریدگی‌هایی وجود دارند که اجازه کنترل محتوای در حال پخش را می‌دهند. این هدست، فاقد کنترلر جداگانه است. زیرا در آن، می‌توان با کلید تنظیم صدا، مکان نما را تنظیم کرد. این هدست واقعیت مجازی سونی، توسط نمایندگی رسمی این کمپانی در ژاپن با قیمت ٢٩,٧٠٠ ین (معادل ٢۶٠ دلار آمریکا) می‌باشد. فعلاً خبری از عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

نظر شما در مورد این هدست واقعیت مجازی جدید چیست؟ مشخصات و امکانات آن چطور هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️