حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل بعدی Vivo Nex از قدرتمندترین تراشه کوالکام استفاده می‌کند

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو برنامه های خود درباره عرضه نسل بعدی Vivo Nex را مخفی نکرده است. رئیس این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که این تلفن هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال آینده رونمایی می‌شود. احتمالاً این گوشی هوشمند Vivo NEX 5 نام دارد. این شرکت‌ به دلیل اعتقادات خاص موجود در چین، از نامگذاری محصول جدید خود با عدد ۴ خودداری کرده است. در چین، عدد چهار با کلمه «مرگ» مطابقت دارد.

منتظر گوشی جدید Vivo Nex با اسنپدراگون ۸۹۸ باشید

گزارشات جدید خبر از به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در این گوشی‌ هوشمند می‌دهند. این تراشه احتمالا با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ تولید خواهد شد. این تراشه از کلاستر سه گانه برخوردار است. یکی از آن ها شامل هسته فوق‌العاده قدرتمند Cortex-X2 و دیگری شامل سه هسته Cortex-A710 است. چهار هسته دیگر Cortex-A510 نیز برای انجام کار های سبک، وجود خواهند داشت. مطابق انتظار پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز به کمک این CPU خواهد آمد.

طبق شایعات، سال آینده احتمالا استقلال برند iQOO اعلام خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که ویوو اولین تلفن هوشمند تاشو خود را تا پایان امسال رونمایی کند. طی چند سال گذشته، ویوو پیشرفت های مداوم و خوبی در بازار تلفن های هوشمند داشته است. برای مدت طولانی، این شرکت حوزه فعالیت های خود را به چین محدود کرده بود. اما با افزایش تجربه و مهارت هایش، به بازار جهانی ورود کرد. تحریم های آمریکا و در نتیجه سقوط هواوی نیز به ویوو کمک بسیاری کرد.

چندی پیش، تحلیلگران Canalys نتایج سه ماهه سوم سال جاری را جمع بندی کردند و Vivo تبدیل به چهارمین برند پرفروش در دنیا شد. این شرکت ۱۰ درصد از بازار تلفن های هوشمند جهان را در اختیار دارد. در حالی که این میزان در سال قبل ۹ درصد بود.

گوشی های آتی Vivo NEX با دوربین زیر نمایشگر ارایه می شود

طبق گزارش GizChina، سامسونگ با سهم فروش ۲۳ درصد همچنان رهبر بازار است. اپل نیز توانست سهم فروش خود را از ۱۲ به ۱۵ درصد افزایش دهد و جایگاه دوم را از آن خود کند. شیائومی جایگاه قبلی خود را از دست داد و اکنون با ۱۴ درصد، جایگاه سوم را در اختیار دارد. همان‌طور که گفته شد، اوپو برند چهارم این لیست است و اکنون ۱۰ درصد از کل فروش گوشی های هوشمند در دنیا را به خود اختصاص داده است.

نظر شما درباره سری گوشی های Vivo Nex چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

اسپم:
بابت اسپم عذر میخوام
اوه اوه بررسی یوتوبر ها و بنچمارک مک بوک پرو m1 max توی بخش گرافیکی اومده
توی بازی tombs rider از کارت گرافیک RTX 3070 بیشتر فریم داده!!! حتی توی بخش گرافیکی گیگ بنچ هم از RTX 3080 فریم خیلی بیشتری داده !!!!
اسکرین شات امتیاز بنچمارک ها
comment image

لینک ویدیو این کانال که ۳/۵ میلیون سابسکرایب داره و مک بوک پرو ۲۰۲۱ رو بررسی کرده و بنچمارک ها رو گرفته و تا الان توی ۸ ساعت ۸۰۰ هزار ویو داشته
https://m.youtube.com/watch?v=IhqCC70ZfDM

Farcry

Mehpsa
بیا که مک بوک پرو ۲۰۲۱ انگلی بردزر رو بهتر از RTX 3070 اجرا میکنه اونم با شبیه ساز!

Auroro

حاجی تو هم خوندی؟
میگه‌ مک بوک اپل فقط انگری برد میشه روش بازی کرد.

معلوم نیست چی دادن دستش گفتن این مک بوکه 🤣

Farcry

آقای عطایی اگر میشه این بررسی یا سایر بنچمارک های مک بوک پرو ۲۰۲۱ رو که امروز اومده پوشش بدید

سینا عطایی

سلام وقت بخیر
بله حتما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی