حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های آتی Vivo NEX با دوربین زیر نمایشگر ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو شرکتی است که در زمینه های خاص پیشرو است. یکی از این زمینه ها را می توان ادغام موارد با نمایشگر دانست! ویوو NEX یکی از اولین موبایل ها با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بود. به تازگی اما گزارشی می گوید گوشی های آتی Vivo NEX با دوربین زیر نمایشگر ارایه می شود.

Vivo NEX با دوربین زیر نمایشگر

در ابتدای سال گذشته ویوو گوشی هوشمند Vivo NEX 3S را معرفی کرد. متاسفانه اما بعد از این مدل، دستگاه جدیدی در این خانواده را ندیدیم. پیش از این، مطلع شدیم که ویوو کنفرانس معرفی محصول جدید را برای سه ماهه دوم برنامه ریزی کرده است. قرار است در تلفن جدید از فناوری دوربین زیر صفحه استفاده شود. بنابراین بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر آن بوده اند. اما به دلیل مسائل مربوط به این فناوری، معرفی آن به تأخیر افتاد.

ویوو

ویوو

امروز، برخی منابع گزارش دادند که نسل بعدی Vivo NEX با سه دوربین خاص عرضه می شود که قول داده شده عملکرد فوق العاده ای را ارائه دهد. همچنین، از دوربین زیر نمایشگر و نمایشگر دولبه خمیده استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین در همکاری با Zeiss آماده شده است.

بعید هم نیست که به اولین گوشی ضد آب با گواهی IP68 ویوو تبدیل شود. در نهایت قرار است در نیمه دوم سال وارد بازار شود. لازم به ذکر است که به نظر می رسد پنل نمایشگر با وضوح بالا از زنجیره تأمین LG Display استفاده شده است.

به هر صورت سری NEX ویوو یکی از دستگاه های محبوب برند چینی است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین سلفی زیرنمایشگر چقدر شما را به خرید یک موبایل جدید تشویق کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
شما هم یادتون میاد LG G2 در زمان عرضه در ایران
با تخفیف 50 درصدی عرضه کرد ؟؟؟
لطفاً اگه میشه به اشتراک بگذارید شاید کمی فن های ال جی خوش حال کنه ❤️

http://lgblog.ir/1392/07/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-lg-g2-%D8%A8%D8%A7-50-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81/

نیما عرفانی

اگه برای نیمه ی دوم ؛ میکس و مجیک رو بذاریم کنار میت …
تو نیمه ی اول برای نکس و اکسون خیلی مشتاقم … خبراشون به شدت هایپ کننده ست، فقط امیدوارم USC/UDC با کیفیت خوبی پیاده سازی کنن نه اینکه صرفاً جنبه ی اولین بودن تو سطح پرچمدار داشته باشه که بعداً براش حرف و حدیث پیش بیاد… تو این مورد فکر میکنم لااقل نماینده ی ZTE دست پرتر باشه چون به سبب هزینه های تحقیق و توسعه و تجربه اش تو ارائه ی اکسون ۲۰ 5G به عنوان اولین گوشی تولید انبوه و تجاری با دوربین زیر نمایشگر(هرچند با خروجی نسبتاً ضعیف که چون تازه شروع کار بوده عذرش موجهه) و همچنین برگزاری غرفه ی ZTE تو نمایشگاه MWC شانگهای با محوریت نسل دوم USC , این نوید رو میده که این برند از پتانسیل بیشتری به منظور به تکامل رسوندن این تکنولوژی برخوردار باشه.
پ ن: کنفرانس معرفی سری پی ۵۰ “با یا بدون” هارمونی بحثش از اینا جداست. اینجا منظور لوکس ترین و پریمیوم ترین عضو این ۵ برند هست.

Milad7

ببینیم این تکنولوژی به بلوغ خواهد رسید یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)