حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند iQOO در سال ۲۰۲۲ به شرکتی مستقل از ویوو تبدیل خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، ویوو

کمپانی iQOO در مارس ۲۰۱۹ اولین اسمارت‌فون خود با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ را روانه بازار کرد. برند فرعی و گیمینگ Vivo عمدتاً بر عرضه تلفن‌های هوشمند با عملکرد بالا در نقاط قیمتی متفاوت تمرکز دارد. حال، اطلاعات تازه‌ای که یک افشاگر چینی به اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد که iQOO در نیمه اول سال ۲۰۲۲، به یک برند مستقل از ویوو تبدیل می‌شود.

فعالیت مستقل iQOO نسبت به ویوو در سال ۲۰۲۲

این افشاگر ادعا می‌کند که iQOO در نیمه اول ۲۰۲۱، دیگر به برند اصلی Vivo متکی نخواهد بود. درعوض، iQOO مستقیماً به BBK Electronics مستقر در چین، درست همانند Vivo و OPPO، متصل می‌شود. وی همچنین افزود که در سال آینده، رابطه بین iQOO و Vivo شبیه به Realme و OPPO بوده که با وجود شباهت‌های بسیار، به‌عنوان برندهای جداگانه فعالیت می‌کنند.

فعالیت مستقل iQOO نسبت به ویوو در سال ۲۰۲۲

فعالیت مستقل iQOO نسبت به ویوو در سال ۲۰۲۲

گوشی‌های Vivo موجود در چین با سیستم‌عامل اندروید مبتنی‌بر OriginOS به‌فروش می‌رسند، درحالی‌که تلفن‌های iQOO با نسخه اصلاح‌شده UI OriginOS موجود هستند. احتمالاً رابط کاربری iQOO که سال آینده بر روی گوشی‌های این شرکت قرار می‌گیرد، تجربه متفاوتی نسبت به نمونه Vivo OriginOS UI موجود در چین را ارائه خواهد داد.

این افشاگر از طریق پست‌های Weibo خود فاش کرد که iQOO درحال آماده شدن برای عرضه iQOO Z5x و یک تلفن با پسوند Neo به‌همراه تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در ماه اکتبر در چین است. وی همچنین اطلاعاتی را در مورد تلفن‌های هوشمند آینده Vivo نیز به‌اشتراک گذاشت.

گوشی‌های سری T ویوو در ماه نوامبر عرضه می‌شوند

عرضه گوشی‌های سری T ویوو

عرضه گوشی‌های سری T ویوو

به گفته این افشاگر، اولین گوشی‌های سری T Vivo با قیمت حدود 2000 یوان (309 دلار آمریکا) تا 2500 یوان (387 دلار آمریکا) در اوایل نوامبر عرضه می‌شوند. دستگاه‌های سری T ادامه مجموعه Z Vivo خواهند بود. علاوه‌بر این، ماه نوامبر شاهد ورود نسل بعدی گوشی‌های سری S نیز می‌باشیم. افشاگر همچنین اشاره کرد که Vivo پرچمداری از سری NEX خود را معرفی نمی‌کند زیرا بسیاری از برنامه‌های داخلی این شرکت لغو شده‌اند.

گوشی iQOO 7 جایزه طراحی Red Dot را دریافت کرد

نظر شما راجع‌به استقلال برند IQOO از شرکت مادر خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی