حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیویی کوتاه از ویوو نکس (Vivo NEX) منتشر شد، حسگر اثرانگشت پشت دستگاه

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو نکس (Vivo NEX) موبایل بعدی این شرکت چینی خواهد بود که در جهت افزایش Wow Factor یا به قولی شاخص تحیر گام خواهد برداشت. این شرکت که با ویوو ایکس 20 UD اولین حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را رونمایی کرد و کمی پس از آن با ویوو اپکس (Vivo APEX) مرزهای کم حاشیه بودن، وسعت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و دوربین سلفی بالاجهنده را جا به جا کرد، حالا قرار است در نسخه ای تجاری و همه گیر نمونه ای از این فناوری ها را ارایه کند. امروز ویدیویی کوتاه از ویوو نکس (Vivo NEX) منتشر شده که در آن می بینیم حسگر اثرانگشت پشت دستگاه است! در ادامه با هم آن را در ترنجی خواهیم دید، با ما همراه باشید.

متاسفانه این ویدیو کوتاه 5 ثانیه ای چیزی درباره دوربین سلفی ویوو نکس به ما نشان نمی دهد اما حداقل می دانیم که بریدگی نمایشگر وجود ندارد. حاشیه پایین نیز واقعا کم به نظر می رسد که اگر همین دستگاه به بازار عرضه شود، مرزهای نسبت نمایشگر به بدنه باید جا به جا شود. پشت دستگاه اما جایی است که یک موضوع غیر قابل انتظار را می بینیم، حسگر اثرانگشت!

حسگر اثرانگشت ویوو نکس (Vivo NEX)

شایعات به ما می گفتند که حسگر اثرانگشت ویوو نکس (Vivo NEX) با نمایشگر یکپارچه خواهد بود اما پس از آن به گوش می رسید که ویوو نکس (Vivo NEX) در چند نسخه (احتمالا 3 نسخه) عرضه خواهد شد که فقط یکی از آن ها حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد. پس می توان حدس زد که این ویدیو مربوط به ویوو نکس بدون حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است.

پیش از این در ترنجی دیدیم که ویوو نکس (Vivo NEX) با دروبین سلفی روی لبه پایین لو رفت و این احتمالا به ما می گوید که ویوو نکس یک موبایل کاملا عادی است که یک نسخه خاص خواهد داشت و آن نسخه خاص قیمت بالا و عرضه کم دارد! در نتیجه به نظر می رسد نسخه ای تجاری و همه گیر نمونه ای از آن فناوری ها که گفتیم، به این زودی یا حداقل در ارایه بعدی ویوو به دست کاربران نمی رسد.

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

واقعا گوشی بدون ناچ زیباست !
امیدوارم اس 10 اون حاشیه پایینم نداشته باشه خیلی خیلی زیبا میشه

ahmad

ممنونم

Peiman

طراحی خیلی خوبی داره اونم از یک شرکت چینی

نسخه خاصش رو دوست دارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)