حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ‌NEX 5 را در اولین تصاویر زنده لو رفته ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

اگر به شایعات باور داشته باشیم، فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) می‌تواند ماهی باشد که شاهد خیل عظیمی از دستگاه های جدید باشیم. این ماه می‌توانیم معرفی سری‌ های Redmi K50 و سامسونگ Galaxy S22، سری گیمینگ بلک شارک Nubia Red Magic 7 ،5 و Lenovo Legion Y90 و همچنین معرفی سری پرچمدار های Oppo Find X5 و Vivo NEX 5 را به تماشا بنشینیم. اما امروز عکسی از یکی از خاص ترین و مرموزترین اعضای این لیست جذاب منتشر شد. بله عکسی از ویوو ‌NEX 5 در شبکه های اجتماعی ظاهر شد که طراحی ماژول دوربین اصلی آن را به ما نشان می دهد.

 

 

یک افشاگر دیجیتالی مشهور، تصویری از گوشی هوشمند را با عموم به اشتراک گذاشت که پس از مدت کوتاهی آن را حذف کردند. اینکه چه چیزی او را به این کار وادار کرد ناشناخته باقی مانده است. اما خود عکس ذخیره شد و ما می توانیم نگاهی به آن بیندازیم. در مقابل ما یک ساختار مستطیلی از دوربین اصلی قرار دارد که دارای سه سنسور تصویر است که یکی از آنها به طور به خصوصی بزرگتر از سایرین است. طبق شایعات یکی از آنها لنز تله فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال 5 برابر است و اپتیک زایس را نیز به همراه خود خواهد داشت.

ویوو ‌NEX 5

ویوو ‌NEX 5

 

این منبع گفت که ویوو ‌NEX 5 در رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی در دسترس خواهد بود و سه گزینه حافظه برای انتخاب وجود خواهد داشت. 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت. بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش OLED خمیده ۷ اینچی با نرخ تازه سازی افزایش یافته، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد.

ویوو NEX 5 با دوربین زیر نمایشگر و مشخصات پیشرفته سال آینده از راه خواهد رسید

ویوو در مسیر پیشرفت

شرکت چینی ویوو نتایج سال 2021 خود را به طور خلاصه ارائه کرد. این شرکت ادعا می کند که سال گذشته نقطه عطفی برای آن بوده است. به لطف معرفی مدل های جدید گوشی های هوشمند و راه حل های تصویر برداری پیشرفته و سایر ابتکارات ویوو، وارد شش بازار جدید شده است و به طور مداوم در سه بازار برتر در مناطق کلیدی، خود را حفظ کرده است. علاوه بر این، این شرکت در طول سال حامی مالی تعدادی از رویداد های ورزشی بین المللی بود(این مورد  را در اوپو نیز می‌توان دید).

به نقل از منبع در سال 2021، ویوو به بازار هایی مانند پرو، جمهوری چک، رومانی، اتریش، صربستان و مکزیک ورود کرده است و قصد دارد روند توسعه را در سال جاری ادامه دهد. به گفته شرکت تحلیلی گارتنر، ویوو شتاب رشد خود را در طول سال 2021 حفظ کرد که باعث قرار گیری آن در جایگاه چهارم در بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم 2021 شد و این شرکت در بازار های کلیدی خود از جمله فیلیپین، مالزی و هند در بین سه بازار برتر باقی مانده است.

به عنوان بخشی از استراتژی برای بومی سازی دستگاه های این برند؛ این شرکت هفت پایگاه تولیدی در چین، آسیای جنوبی و جنوب شرقی و سایر مناطق ایجاد کرده است. به لطف این موضوع، ویوو سالانه حدود 200 میلیون گوشی هوشمند تولید می کند. علاوه بر این، در حال حاضر بیش از 380 هزار مرکز خدمات گارانتی مجاز ویوو و فروشگاه های خرده فروشی در سراسر جهان وجود دارد.

در سال 2021، ویوو با شرکت ZEISS، یک شرکت پیشرو در زمینه الکترونیک نوری، قرارداد همکاری طولانی مدت منعقد کرد و فناوری های پیشرفته ثبت تصویر را در گوشی های هوشمند پرچمدار خود معرفی کرد. اولین دستگاهی که ویوو با ZEISS روی آن کار کرد، سری پرچمدار X60 بود که در اوایل سال 2021 معرفی شد.

 

منتظر رونمایی از ویوو نکس 5 هستید؟ فکر می‌کنید این‌ بار ویوو در چه زمینه‌ای ما را شگفت زده خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری