حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ویوو NEX 5 طراحی این دستگاه را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، ویوو

رندر های ویوو NEX 5 توسط Equal Leaks و Apple Concepts Pro منتشر شده است. تصاویری که منابع مذکور اقدام به انتشار آن ها کرده اند، بر اساس شایعات موجود درباره Vivo NEX 5 تولید شده، و طراحی این تلفن هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

رندر های ویوو NEX 5 با تصاویر گذشته این دستگاه در تضادند!

رندر های ویوو NEX 5 نشان می‌دهد این دستگاه از صفحه نمایشی مجهز به پانچ هول و لبه های خمیده استفاده خواهد کرد. حاشیه های بالا و پایین نمایشگر نکس ۵ نیز بسیار کم بوده که باعث بهبود تجربه کلی کارکرد با این گوشی می‌شود. با توجه به آنکه نمایشگر لبه های خمیده دارد، پنل آن از نوع OLED خواهد بود. بنابراین انتظار داریم که سنسور اثرانگشت انگشت این دستگاه نیز به زیر صفحه نمایش برود. رندر های ویوو NEX 5 همچنین دکمه های پاور و ولوم این گوشی را بر روی فریم سمت راست نشان می‌دهند.

رندر Vivo NEX 5

با نگاه به قاب پشتی NEX 5، ماژول مستطیل شکل این دستگاه خود نمایی می‌کند که یک دایره مشکی رنگ نیز در کنار آن دیده می‌شود. نوشته های Vivo و ZEISS در این بخش، اشاره به همکاری‌ مشترک این دو کمپانی برای توسعه دوربین NEX 5 دارد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند چهار لنز دوربین به همراه یک فلش مشاهده می‌شود.

هفته گذشته تصویر زنده ویوو NEX 5 فاش شد. اما نکته عجیب آن است که رندر های منتشر شده توسط EqualLeaks، با تصویر زنده منسوب به این گوشی کاملا متفاوتند! نکته آخر درباره رندر ها آن است که ویوو NEX 5 را در سه رنگ جذاب آبی روشن، نارنجی و مشکی نشان می‌دهند.

رندر Vivo NEX 5

ظاهراً Vivo NEX 5 دارای ابعاد ۱۶۸.۵×۷۶.۵×۹.۳ میلی متر و وزن ۲۲۱ گرمی خواهد بود. شایعه شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش غول پیکر ۷ اینچی AMOLED E5 خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند اندرویدی از رزولوشن QHD و رفرش ریت بالا نیز برخوردار است. ویوو NEX 5 دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. پکیج باتری این دستگاه نیز با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی تکمیل می‌شود.

هنوز جزئیات دوربین نکس ۵ فاش نشده است‌‌. اما شایعات موجود ادعا می‌کنند‌ که این دستگاه از دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم پنج برابری برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند احتمالا در سه نسخه با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. گران ترین نسخه نیز ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

ویوو ‌NEX 5 را در اولین تصاویر زنده لو رفته ببینید

مشخصات مذکور، تمام اطلاعاتی است که هم اکنون درباره نکس ۵ موجود است. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ این دستگاه با چه قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی