حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید Vivo NEX 5 به همراه تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

در چند وقت اخیر شایعات بسیاری درباره Vivo NEX 5 منتشر شده است. زمانی گفته می‌شد این تلفن هوشمند به دوربین زیر نمایشگر و صفحه نمایش بزرگی (حدود ۷ اینچ) مجهز خواهد بود. همچنین ادعا می‌‌شد که این دستگاه از شارژ سریع ۵۰ یا ۴۰ وات و همچین نمایشگر چهار طرف خمیده برخوردار است. اما رندر جدید Vivo NEX 5 برخی از این شایعات را رد می‌کند.

احتمالا Vivo NEX 5 در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد

هم اکنون تصویر جدیدی از Vivo NEX 5 منتشر شده است، که ادعا می‌شود اولین تصویر رسمی از این گوشی هوشمند اندرویدی است‌‌. نکته جذاب بنر منصوب به ویوو نکس ۵، اشاره این عکس به زمان رونمایی گوشی هوشمند مورد بحث است. همان طور که می‌توانید در تصویر منتشر شده ببینید، تاریخ ۲/۲۰۲۲ (اواسط بهمن تا اوایل اسفند) در عکس دیده می‌شود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، باید ویوو نکس ۵ در چند هفته آینده به طور رسمی معرفی گردد. با توجه به آنکه برخی گزارشات در گذشته ادعا می‌کردند که این دستگاه در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود، نمی‌توان درباره شایعه اخیر نیز به طور قطع اظهار نظر کرد.

رندر Vivo NEX 5

گذشته از تاریخ رونمایی این دستگاه، رندر جدید Vivo NEX 5 نمایشگر این دستگاه را به وضوح نشان می‌دهد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند در برخلاف برخی شایعات، از هر چهار طرف خمیده نبوده و تنها در طرفین خمیده شده است. همچنین خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز نبوده، و دوربین Vivo NEX 5 مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی در یک پانچ هول تعبیه شده است.

ویوو ‌NEX 5 را در اولین تصاویر زنده لو رفته ببینید

مطابق با گزارش GSMArena، در قاب پشتی این دستگاه نوشته 50MP GN1 دیده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید این نوشته اشاره به سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN1 دارد‌. به جز سنسور دوربین اصلی، می‌توان یک دوربین پریسکوپی را در سمت راست نیمه پایینی ماژول دوربین مشاهده کرد. گزارشات گذشته ادعا کرده اند که این دوربین توانایی زوم پنج برابری اپتیکال خواهد داشت. دوربین های این گوشی هوشمند توسط ویوو و Zeiss توسعه یافته اند‌‌. بنابراین انتظار بالایی از کیفیت عکس های ثبت شده با Vivo NEX 5 می‌رود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا پیوو نکس ۵ در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی