حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت ۱۱ می‌تواند یک بازی معروف را با ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کند

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، ردمی

چند روز بیشتر به رونمایی از سری ردمی نوت ۱۱ در چین نمانده است. اکنون شیائومی برخی جزئیات این مجموعه گوشی های هوشمند را به صورت رسمی منتشر کرده است. ما در حال حاضر اطلاعات رسمی در مورد طراحی، صفحه نمایش و برخی ویژگی های افزاری این گوشی داریم. دیروز ردمی یک پوستر دیگر را منتشر کرد که عملکرد این دستگاه در بازی را نشان می‌دهد.

سری ردمی نوت ۱۱ به نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز است

به گفته این شرکت، سری Redmi Note 11 می‌تواند یک بازی معروف MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) را با ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. انتظار می رود این بازی موبایلی «Honor of Kings» باشد که می‌تواند با نرخ فریم متوسط ​​حدود ۸۷ فریم در ثانیه بر روی ردمی نوت ۱۱ اجرا شود. سری ردمی نوت ۱۱ می‌تواند این بازی را با فریم ریت مذکور به طور ثابت و بدون افت فریم در کوتاه مدت اجرا کند.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی درباره تراشه این دستگاه وجود ندارد. با این حال ، سری Redmi Note 11 برای ویبره و تولید ارتعاشات از موتورهای خطی محور X استفاده می‌کند. این ویژگی برای بازی بسیار مهم خواهد بود. به گفته لو وایبینگ، استفاده از این موتور باعث ایجاد ارتعاشات قوی‌تر، بازخورد مناسب از صفحه کلید مانند تایپ با صفحه کلید مکانیکی و پاسخ سریع می‌شود. این ویژگی احتمالا می‌تواند در هنگام بازی نیز، باعث بهبود تجربه کاربر شود‌.

پوستری که به استفاده از بلوتوث ۵.۲ اشاره دارد

علاوه بر این، ردمی همچنین رسما تأیید کرد که سری Redmi Note 11 از NFC چند منظوره، شبکه Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به آخرین نسخه بلوتوث مجهز است که باعث تاخیر کمتر در انتقال داده ها می‌شود.

در حال حاضر اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سری ردمی نوت ۱۱ با صفحه نمایش AMOLED سامسونگ عرضه می‌شود. این اولین بار است که گوشی هوشمند Redmi Note از صفحه نمایش AMOLED (در چین) استفاده می‌کند. به گفته لو وایبینگ، هر کسی که صفحه نمایش LCD را ترجیح می دهد می تواند Redmi Note 10 Pro را انتخاب کند.

پوستر منتشر شده توسط ردمی

با توجه به اطلاعات موجود، صفحه نمایش Note 11 از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۳۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که سری Redmi Note 11 نمایشگر سریع‌تر و دقیق‌تری برای بازی های موبایلی خواهد داشت.علاوه بر این، اندازه اشغال شده توسط پانچ هول دوربین سلفی بسیار خوب است. ردمی فقط یک دیافراگم ۲.۹ میلی متری را برای جاگذاری دوربین سلفی در نظر گرفته است. همین موضوع باعث می‌شود که تجربه کلی کاربر بهبود یابد و دستگاه نیز ظاهر بهتری داشته باشد.

علاوه بر این، سری ردمی نوت ۱۱ از تشخیص نور ۳۶۰ درجه و طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این باعث می شود که Redmi Note 11 روشنایی مناسب و بازتولید عالی رنگ را در شرایط مختلف نوری و مکانی حفظ کند.

پوسترهای رسمی ردمی Note 11 شیائومی خبر از طراحی با لبه های صاف و رنگ سبز می دهد

با توجه به مشخصات منتشر شده از ردمی نوت ۱۱، مظر شما درباره این گوشی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

جناب عطا.یی miui12.5 enhanced برای mi10t اومد.
نسخه
.12.5.6.0
RJDEUXM
حجم 684 مگ

AŁɪ

عه چقدر خوب برم اف سه رو بفروشم 🤣😂 این چه مدل تبلیغاته حالا پابجی رو میگفتی ۹۰ فریم شاید قانع تر بود ….
ولی در کل اگه طراحی خوبی داشت شاید گرفتمش.

AL1K1NG

حاجی چقد تند تند گوشی عوض میکنی 😂😂😂
مبارک باشه 🍑❤️ چطور هست حالا؟نسبت به می۱۰ تی چطوره؟

AŁɪ

عالیه حرف نداره ☺️
نه در کل مثل والپیپر که هر دو روز عوض میکنم دلم میخواد گوشی هم عوض کنم 😂🤣😐

نیما عرفانی

به جای تعویض گوشی ، چی میشد SoC رو عوض کرد؟! یه کایرین ۹۰۰۰ رزرو کن که حداقل یادبودی از هواوی داشته باشی 😉

AŁɪ

اونجوری که خدا بود نیما ،، بنظرت امکان پذیره تو سال های آینده ؟؟؟

نیما عرفانی

اگه کلیه قطعات به خصوص سخت افزارهای اصلی ماژولار بشن چرا که نه…

AŁɪ

می ده تی خوش دست نبود ولی اف سه واقعا خوش دسته ….

AŁɪ

اینکه حالا شوخی بود ولی تا دلیل قانع کننده ای براش پیدا نکنم عوضش نمیکنم …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی