حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر ردمی Note 11 شیائومی لو رفت: AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

شیائومی با ارایه ردمی نوت ۱۰ یک انتقال قابل توجه از نمایشگر IPS LCD به OLED داشت. خب مسلما این یک تغییر دوست داشتنی برای کاربرانی است که مایل به خرید این سری گوشی های محبوب میان رده Xioami هستند. امروز مشخصات نمایشگر ردمی Note 11 شیائومی لو رفته و به ما درباره یک پنل AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خبر می دهند.

نمایشگر ردمی Note 11

شیائومی برای ارایه Redmi Note 11 ترجیح داده تا به جای تمرکز روی شایعات تلاش کند پوسترهای رسمی متعدد ارایه کند. به این صورت وقتی اطلاعات قطره چکانی ارایه می شود، تا روز معرفی رسمی محصول شاهد بالا رفتن هیجان معرفی محصول خواهیم بود.

نمایشگر رفرش ریت بالا سری ردمی نوت ۱۱

نمایشگر رفرش ریت بالا سری ردمی نوت ۱۱

بر اساس پوسترهای رسمی جدید و برخی شنیده ها درباره مشخصات نمایشگر Redmi Note 11 می توان گفت که این سری نمایشگر قابل توجهی خواهد داشت. البته مشخص نیست که تمام اعضای این خانواده همین پنل را داشته باشند و باید تا معرفی رسمی صبر کرد.

با این حال مشخصاتی که تا کنون به نمایشگر Redmi Note 11 منتسب شده به این قرار است. درباره پنل نمایشگر گفته می شود که پنل AMOLED ساخت سامسونگ را شاهد خواهیم بود. درباره سازنده پنل مطمئن نیستیم اما درباره OLED بودن پنل آن می توان با درصد بالایی مطمئن بود.

رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در نسل قبلی برای مدل پرو در نظر گرفته شده بود اما شاید امسال در مدل عادی هم حاضر باشد. به هر حال موبایل های با رفرش ریت بالا در بین محصولات رقبا دیده می شود و سری Redmi Note قطعا به آن نیاز دارد.

Redmi Note 11

Redmi Note 11

از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز جذاب تر شاید باید تاچ-سمپل-ریت ۳۶۰ هرتز باشد. این فاکتور به شما کمک می کند که دستورات لمسی سریع تر به دستگاه منتقل شود و در تجاربی مثل گیمینگ اهمیت بالایی دارد.

پوشش گسترده رنگ DCI-P3 در کنار قابلیت محافظت از چشم، حالت زیر نور خورشید و البته سنسور تنظیم نور خودکار ۳۶۰ درجه از دیگر مشخصات این پنل است.

حاشیه های نمایشگر ردمی نوت ۱۱

حاشیه های نمایشگر ردمی نوت ۱۱

شیائومی درباره حاشیه کم و سوراخ نمایشگر کوچک در Note 11 هم هیجان زده است. این شرکت حاشیه جانبی ۱.۷۵ میلی متری را به همراه قطر ۲.۹۶ میلی متری برای سوراخ نمایشگر اعلام کرده است.

در مجموع به نظر می رسد که سری Note 11 ردمی بتواند با نمایشگر مناسبی به بازار ارایه شود تا در رقابت با دیگر محصولات دست پر باشد. نظر شما درباره نمایشگری با این مشخصات برای یک دستگاه میان رده اقتصادی چیست؟ به هر حال تاریخ معرفی رسمی ردمی نوت ۱۱ برای ۶ آبان ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است، پس فاصله زیادی با آن نداریم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

دیگه داره خیلی عالی میشه .

mahdiyar haj heydari

این اولین نظر من در ترنجی است و یک تست🗿

mahdiyar haj heydari

دوستان چطوری اسم و پروف عوض کنم هرکاری میکنم نمیشه😐🗿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)