حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوسترهای رسمی ردمی Note 11 شیائومی خبر از طراحی با لبه های صاف و رنگ سبز می دهد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

دیروز شیائومی اعلام کرد که سری Redmi Note 11 را ششم آبان ۱۴۰۰ رونمایی می کند. این شرکت مشخصات خاصی فاش نکرده است، اما چند تیزر که به اشتراک گذاشته است برخی مشخصات و طراحی ظاهری را نشان می دهد. پوسترهای رسمی ردمی Note 11 شیائومی خبر از طراحی با لبه های صاف و رنگ سبز می دهد. نمی توان انکار کرد که ترند طراحی آیفون ۱۲ با لبه های تخت در حال همه گیر شدن بازار موبایل است و حالا به موبایل های میان رده شیائومی هم رسیده است.

ردمی Note 11 شیائومی

پوسترهای جدید مشخصا متمرکز بر طراحی ردمی نوت ۱۱ است. واضح ترین تغییری که در طراحی این نسل وجود دارد، تخته شدن لبه های گوشی است. باقی طراحی آن از جمله قاب دوربین را می توان مشابه طراحی های قبلی Xiaomi دانست که در نگاه اول قابل شناخته شدن است.

همچنین رنگ خاص مایل به سبز با طراحی مات قاب پشتی می تواند ظاهر متفاوت تری نسبت به ردمی نوت ۱۰ با قاب پلاستیکی (یا شیشه ای در مدل های بالارده تر این خانواده) براق پشتی دارد.

در پایین آن پورت USB-C قرار دارد و بلندگو و میکروفون همراه آن شده اند. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که در بالای آن در کنار فرستنده IR و بلندگوی دیگر قرار دارد که توسط JBL تنظیم شده است.

در قاب سمت راست دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارد که ظاهراً یک خسگر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک تعبیه شده است. به نظر می رسد دکمه پاور/حسگر اثرانگشت نسبت به دکمه ای تنظیم صدا برجستگی کمی دارد (یا اصلا ندارد) و فکر نمی کنم جالب باشد. با این حال باید صبر کرد و دستگاه را در واقعیت دید.

ضخامت ردمی نوت ۱۱

ضخامت ردمی نوت ۱۱

با اینکه ضخامت ردمی نوت ۱۰ هم ۸.۳ بود و حتی مدل پرو مکس آن ۸.۱ میلی متر ضخامت دارد اما باز هم شیائومی خواسته درباره ردمی نوت ۱۱ به ضخامت دستگاه بپردازد که ۸.۳۴ میلی متر است. شاید این اشاره خاص دلیلی مثل باتری بزرگتر از ۵۰۰۰ میلی آمپری (استفاده شده در ردمی نوت ۱۰) داشته باشد اما شخصا احتمال آن را پایین می دانم.

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱

اینطور که در تصویر مشخص است ما یک دوربین سه گانه را برای ردمی نوت ۱۱ خواهیم داشت. بله، آن چیزی که کنار فلاش LED می بینید پوچ است و فقط برای کمک به طراحی مستطیلی قاب دوربین در نظر گرفته شده است.

حاشیه نمایشگر هم کم به نظر می رسد و در لبه بالا با لبه های کناری یکسان است که به نظر من ظاهر زیبایی به یک گوشی اقتصادی خواهد داد. مشخص نیست که دوربین سلفی به چه شکل در آن تعبیه می شود اما همان سوراخ نمایشگر مرکزی را می توان محتمل ترین حدس دانست.

نظر شما چیست؟ منتظر Redmi Note 11 هستید؟

مشخصات ردمی نوت ١١ و نوت ١١ پرو فاش شد: استفاده از تراشه مدیاتک؟

سری گوشی های ردمی نوت ۱۱ شیائومی از نمایشگرهای OLED استفاده می کنند

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بازم که اینیستا و واتساپ ر…دن🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

AŁɪ

اگه از دیمن ۹۲۰ استفاده کنه یا ۷۷۸ یا مدل جدید تر اسنپ ، صفحه هم امولد با کیفیت داشته باشه دوربینشم خوب باشه عالیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)