حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از ردمی نوت ۱۱ شیائومی در پوسترهای رسمی اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

امروز بود که مشخصات قابل توجهی از نمایشگر Redmi Note 11 را با هم مرور کردیم. به تازگی مشخصات بیشتری از ردمی نوت ۱۱ شیائومی در پوسترهای رسمی اعلام شده که قابل توجه به نظر می رسند. اینجا درباره ارتباطات و موتور ویبره بهبودیافته ردمی Note 11 صحبت خواهد شد.

مشخصات ردمی نوت ۱۱

ششم آبان یعنی پنج شنبه این هفته شاهد رونمایی رسمی از Redmi Note 11 خواهیم بود. البته اگر با این حجم پوستر رسمی که توسط ردمی منتشر می شود، چیزی برای مراسم رونمایی باقی بماند!

امروز ، این شرکت و مدیر اجرایی آن ویژگی های برجسته دیگری را در سری Redmi Note 11 فاش کرده اند. پیش از این گزارش هایی مبنی بر حفظ جک هدفون 3.5 میلی متری این سری منتشر شده بود. لو وایبینگ، مدیرعامل Redmi اعلام کرد که این دستگاه به صورت استاندارد دارای موتورهای خطی محور X برای ویبره بهتر است.

به گفته لو ویبینگ، موتور خطی محور X دارای مزایای زیر است:

  1. ۱- ارتعاش قوی، تایپ، بازخورد لمسی مکانیکی مشابه صفحه کلید فیزیکی
  2. ۲- پاسخ سریع تر، پاسخ لرزش واضح تر و دست شما حس بهتری خواهد داشت
  3. ۳- ابعاد مختلف، عملیات متفاوت و بازخورد لمسی متفاوت
موتور ویبره بهبودیافته برای ردمی Note 11

موتور ویبره بهبودیافته برای ردمی Note 11

علاوه بر این، Redmi همچنین رسما تأیید کرد که سری Redmi Note 11 از NFC چند منظوره، شبکه بی‌سیم Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از جدیدترین نسل بلوتوث با تاخیر کم استفاده می کند و این یک ارتقاء بزرگ است. Lu Weibing معتقد است که این ویژگی ها به راحتی توسط کاربران نادیده گرفته می شوند و تولیدکنندگان دیگر به آن ها توجه نمی کنند. با این حال، Redmi Note 11 به این جزئیات توجه خواهد کرد.

استفاده از NFC در ردمی Note 11

استفاده از NFC در ردمی Note 11

استفاده از بلوتوث ۵.۲ در ردمی Note 11

استفاده از WiFi 6 در ردمی Note 11

استفاده از WiFi 6 در ردمی Note 11

استفاده از WiFi 6 در ردمی Note 11

او معتقد است که جدیدترین گوشی های سری ردمی نوت دوست خوبی برای کاربران خواهد بود. او همچنین به کاربران قول می‌دهد آنچه را که بازار می‌خواهد ارائه دهند و هر چیزی را که کاربران دوست ندارند تغییر دهند. Redmi ادعا می کند که همیشه به کاربران پاسخگو خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر اینکه سری Redmi Note 11 با صفحه نمایش AMOLED سامسونگ عرضه می شود وجود دارد. این اولین باری نیست که گوشی هوشمند Redmi Note از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کند. به گفته لو وایبینگ ، هر کسی که صفحه نمایش LCD را ترجیح می دهد می تواند Redmi Note 10 را انتخاب کند.

درباره پنل نمایشگر گفته می شود که پنل AMOLED ساخت سامسونگ را شاهد خواهیم بود. درباره سازنده پنل مطمئن نیستیم اما درباره OLED بودن پنل آن می توان با درصد بالایی مطمئن بود.

رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در نسل قبلی برای مدل پرو در نظر گرفته شده بود اما شاید امسال در مدل عادی هم حاضر باشد. به هر حال موبایل های با رفرش ریت بالا در بین محصولات رقبا دیده می شود و سری Redmi Note قطعا به آن نیاز دارد.

از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز جذاب تر شاید باید تاچ-سمپل-ریت ۳۶۰ هرتز باشد. این فاکتور به شما کمک می کند که دستورات لمسی سریع تر به دستگاه منتقل شود و در تجاربی مثل گیمینگ اهمیت بالایی دارد.

پوشش گسترده رنگ DCI-P3 در کنار قابلیت محافظت از چشم، حالت زیر نور خورشید و البته سنسور تنظیم نور خودکار ۳۶۰ درجه از دیگر مشخصات این پنل است.

شیائومی درباره حاشیه کم و سوراخ نمایشگر کوچک در Note 11 هم هیجان زده است. این شرکت حاشیه جانبی ۱.۷۵ میلی متری را به همراه قطر ۲.۹۶ میلی متری برای سوراخ نمایشگر اعلام کرده است.

این مشخصات ارتباطی بهبودیافته برای شما چقدر اهمیت دارد؟ البته اکثر این ها مربوط به تراشه جدیدتر می شود و لزوما تصمیم یا فناوری دشواری متحمل ردمی نمی شود اما حضور آن ها بازهم دلگرم کننده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، این چندتا مشخصاتی که گفته شده خوب بود، ولی مهمتر از اونا اول چیپست بعدش دوربین چیزی نگفته شده، البته خب پنج شنبه همه چیز مشخص میشه، موفق باشید

behr00znew1

نوت ده که اولد بود نسخه معمولیش چرا در متن نوشته شده lcd

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)