حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز آینده اپل می‌تواند دما و وضعیت بدن را کنترل کرده و به‌عنوان سمعک استفاده شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

به گزارش وال استریت ژورنال، اپل درحال ‌توسعه ایرپادز هایی با ویژگی‌های مربوط به سلامت و بهداشت ازجمله چک کردن دمای بدن، نظارت‌بر وضعیت بدن و همچنین توانایی کار به‌عنوان سمعک است.

کارکرد ایرپادز به‌عنوان سمعک و چک کردن دما و وضعیت بدن

طبق اسناد مشاهده‌شده توسط وال استریت ژورنال، نمونه‌های اولیه AirPods با سنسورهای دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر از داخل گوش، درحال‌توسعه است. این گزارش اشاره می‌کند که سنسور دمای داخل گوش می‌توانند همزمان با سنسور دما در اپل واچ سری ۸ فعالیت کنند.

همچنین گزارش شده است که ایرپادز متمرکز بر سلامت نیز از سنسورهای حرکتی برای نظارت بر وضعیت کاربران استفاده می‌کند و هنگامی‌که آنها در تلاش برای بهبود وضعیت حرکتی خود می‌باشند، هشدارهایی برایشان ارسال می‌شود.

اپل هفته گذشته ویژگی “Conversation Boost” خود را برای ایرپادز پرو منتشر کرد که باعث افزایش حجم و وضوح صدا به‌طور مستقیم برای کاربران می‌شود. مشخص نیست که آیا عملکردهای جدید سمعک که توسط اپل موردبررسی قرار می‌گیرد، افزونه Conversation Boost یا یک ویژگی کاملاً متفاوت برای سمعک خواهد بود. ایرپادزهای اپل از پیش، دارای میکروفون، تقویت‌کننده و پردازنده داخلی است که بستر لازم برای عملکرد سمعک را فراهم می‌کند.

کارکرد ایرپادز به‌عنوان سمعک و چک کردن دما و وضعیت بدن

کارکرد ایرپادز به‌عنوان سمعک و چک کردن دما و وضعیت بدن

ایرپادزها ممکن است به‌عنوان سمعک برای برخی از مبتلایان به کم‌شنوایی مناسب نباشند زیرا عمر باتری آنها برای استفاده از بیشتر از یک روز و یا حتی یک روز نیز کافی نیست، اما در این گزارش اشاره شده است که گسترش مقررات FDA برای کلاس جدیدی از سمعک‌ها، افراد با شنوایی متوسط را هدف قرار می‌دهد که انتظار می‌رود سال آینده بتواند راه را برای اپل به‌منظور استفاده از ایرپادز به‌عنوان سمعک هموار کند.

مدتی می‌شود که شایعه شده است که AirPods به ویژگی‌های عملکردی نظارت‌بر سلامت مجهز خواهد شد، حتی مدیران اپل نیز به این قابلیت‌ها اشاره کرده‌اند. درحالی‌که گزارشات پیشین فقط در مورد ویژگی‌های سلامتی که ازلحاظ نظری می‌تواند به ایرپادز وارد شوند، اشاره کرده بود، گزارش وال استریت ژورنال اولین شفاف‌سازی در مورد ویژگی‌های خاصی است که اپل درحال بررسی آنان می‌باشد.

افرادی که گفته می‌شود با برنامه‌های داخلی اپل آشنا هستند، به وال استریت ژورنال گفته‌اند که انتظار نمی‌رود ایرپادز با ویژگی‌های سلامتی در سال 2022 عرضه شده و حتی درنهایت ممکن است هرگز شاهد ارائه چنین قابلیت‌هایی برای ایرپادز نباشیم.

دیدگاه شما درباره ارائه ویژگی‌های مربوط به کنترل وضعیت و دمای بدن برای ایرپادز اپل و همچنین کارکرد آن به‌عنوان سمعک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی