حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ با لبه تخت، ایرپادز پرو جدید و آیپد پرو بازطراحی شده سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با وجود انتظار برای معرفی نسل سوم ایرپادز اپل در رویداد هفته گذشته این شرکت که درنهایت نیز محقق نشد، مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On خود، خبرهای خوبی در این زمینه دارد. وی بیان می‌کند که کماکان انتظار دارد تا اپل پیش از پایان سال، ایرپادز ۳ خود را معرفی کند. همچنین به ادعای او، اپل واچ با لبه تخت که شایعات متعددی نیز از آن منتشر شده بود، به‌همراه آیپد پرو بازطراحی شده، در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد.

اپل واچ با لبه تخت، ایرپادز پرو جدید و آیپد پرو بازطراحی شده

شایعات پیشین بیان می‌کردند که ایرپادزهای جدید به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز خواهند شد، اما مسلماً این همان قابلیتی است که ایرپادزهای عادی را از نسخه پرو متمایز می‌کند، بنابراین باید منتظر ماند و دید اپل چه ویژگی‌هایی را برای گجت پوشیدنی جدید خود درنظر گرفته است.

در ادامه، گورمن اشاره می‌کند که در سال 2022، طرفداران اپل شاهد عرضه سه اپل واچ جدید خواهند بود که یکی از آنها دارای طراحی با لبه تخت است.

او همچنین خاطرنشان کرد که 2022، سال “ارتقاء عمده آیفون”، عرضه نسخه جدید ایرپادز پرو، آیپد پرو بازطراحی شده می‌باشد. همچنین در ادامه انتظار می‌رود سال آینده، پیش‌نمایش هدست واقعیت مجازی/افزوده (AR/VR) اپل را نیز ببینیم.

ایرپادز پرو جدید

ایرپادز پرو جدید

گورمن هنگام نوشتن در مورد آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو جدید در مقایسه با مدل‌های سال گذشته، از بریدگی کوچکتر نمایشگر و صفحه‌نمایش 120Hz ProMotion آنها نام برد. وی بیان می‌کند که بزرگترین شگفتی امسال برای کاربران آیفون، عدم افزایش قیمت و تاریخ عرضه، تنها یک هفته پس از شروع پیش‌سفارشات می‌باشد. با این حال، گورمن ممکن است باتری‌های با ظرفیت بیشتر را فراموش کرده باشد که یکی از دلایلی است که شما واقعاً تصمیم به ارتقاء آن خواهید گرفت.

مطمئناً پاوربانک‌ها، قاب‌های باتری و لوازم‌جانبی دیگری نیز وجود دارد که قیمت تمام شده آنها کمتر از مدل آیفون ۱۳ پرو مکس جدید می‌باشد. اما گاهی اوقات حمل تمام این وسایل اضافی تنها باعث دردسر و سردرگمی است؛ چراکه آنها معمولا حجیم و سنگین بوده و نمی‌توان در هر شرایطی، از آن استفاده کرد.

پیش از همه، چندین افشاگر معروف ازجمله کو، پروسر و خود گورمن انتظار بازطراحی بزرگی برای Apple Watch Series 7 داشتند که درنهایت محقق نشد. نظریات درباره آنچه اتفاق افتاده بی‌شمار است. برخی می‌گویند که ممکن است اپل ساعت خود را در دقایق آخر تغییر داده باشد، هرچند به‌نظر نمی‌رسد که شرکت بزرگی مانند اپل، با وجود تنفر بسیار از افشاگری، در واقع چنین برنامه‌ای را در سر بپروراند.

اپل واچ با لبه تخت

اپل واچ با لبه تخت

به هر دلیل، ساعت لبه تخت در رویداد هفته گذشته ظاهر نشد. درحال‌حاضر این احتمال وجود دارد که اپل در تمام مدت درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از طراحی مدرن خود برای ساعت آینده و نسل ۸ این گجت بوده باشد و این مورد کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اپل هرگز به تراشه S7 جدید که در سری ۷ از آن استفاده شده، اشاره نکرده است، اما همانطور که گورمن در ایمیل خود بیان می‌کند، به‌نظر می‌رسد تراشه مورد استفاده در ساعت جدید، همان چیپست S6 مربوط به سری ۶ باشد.

گورمن همچنین طراحی مجدد آیپد مینی جدید را “قابل‌توجه” خوانده اما به‌دلیل شباهت‌هایی در طراحی، آن را آیپد ایر مینی می‌نامد. این موارد شامل ادغام Touch ID با دکمه پاور دستگاه و درنتیجه حاشیه باریک نمایشگر است. او می‌گوید کسانی که دارای لپ‌تاپ و یا آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی هستند، به آیپد مینی جدید نیازی نخواهند داشت. اما وی همچنین اضافه می‌کند که بسیار دوست دارد تا روزی را ببیند که آیفونش باز شده و تبدیل به یک آیپد 8 اینچی می‌شود.

نظر شما راجع‌به محصولات آینده اپل شامل اپل واچ با لبه تخت، ایرپادز پرو جدید و آیپد پرو بازطراحی شده چیست؟ برای معرفی کدام یک از این دستگاه‌ها، بیش از همه هیجان دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی