حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر X30 Max فاش شد؛ رونمایی رسمی به زودی!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

کمپانی چینی آنر فعالیت خود را چندین برابر کرده است. چرا که آنر عزم خود را جزم کرده است تا به جمع ۵ برند برتر گوشی‌های هوشمند بپیوندد. مشخصات گوشی معرفی نشده آنر X30 Max به تازگی لو رفته است. ظاهراً موج جدیدی از گوشی‌های آنر در راه هستند.

مشخصات آنر X30 Max فاش شد

گوشی Honor X20 مدتی پیش به صورت رسمی با تراشه ۶ نانومتری مدیاتک معرفی شد.

 

آنر X20 با تراشه Dimensity 900 و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، لیست محصولات آینده کمپانی آنر مانند Honor X30 Max و Honor 30i در کنار Honor Play5 Lite در فروشگاه اینترنتی JD قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که این مدل‌های جدید از محصولات آنر، به زودی روانه بازار چین می‌شوند. در حالی که مشخصات اکثر این گوشی‌ها فعلاً مشخص نیست، مشخصات منتسب به آنر X30 Max منتشر شده‌اند. این مشخصات، توسط یک فعال چینی در ویبو اشتراک گذاشته است.

به گفته این افشاگر، گوشی Honor X30 Max مجهز به نمایشگر ٧.٠٩ اینچی خواهد بود. فعلاً مشخص نیست که این دستگاه از ناچ قطره‌ای برخوردار خواهد بود یا حفره نمایشگر در آن به کار گرفته می‌شود. بنابر اطلاعات قبلی، این گوشی از Dimensity 1100 استفاده خواهد کرد. اما این بار، گفته می‌شود که تراشه موجود در این دستگاه، همان Dimensity 900 در آنر X20 خواهد بود.

ابعاد بزرگ این فبلت، به آن اجازه می‌دهد تا یک منبع تغذیه با ظرفیت ۶,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی را در اختیار داشته باشد. احتمال می‌رود که شارژر این دستگاه، ٢٢.۵ واتی باشد. گفته شده است که Honor X30 Max دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را داراست. با این حال، این که دوربین اصلی Honor X30 Max، سه گانه است و یا چهارگانه. بنابراین، فعلاً باید منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری از گوشی جدید آنر لو برود.

جشنواره خرید Double Eleven، در تاریخ ١١ نوامبر ٢٠٢١ (٢٠ آبان ١۴٠٠) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که برندهای مطرح برای افزایش فروش خود، گوشی‌های جدیدی را در حوالی این جشنواره معرفی کنند. از این رو، احتمال دارد که Honor X30 Max طی کم‌تر از یک ماه آینده رسماً معرفی شود.

در اخبار مرتبط، آنر یک رویداد جهانی را در تاریخ ۴ آبان برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی‌های حاضر در این مراسم، آنر ۵٠ و آنر ۵٠ لایت باشند. این گوشی‌ها، دارای پشتیبانی از سرویس‌های موبایلی گوگل خواهند بود. آنر ۵٠، همان گوشی است که چند ماه رونمایی شده بود. آنر ۵٠ لایت نیز در واقع ری-برند Nova 8i با طراحی کمی متفاوت خواهد بود.

نظر شما در مورد مشخصات این دستگاه چیست؟ آیا منتظر ورود پر قدرت آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

من همیشه دنبال اینجور گوشی های با سایز بزرگ هستم
فقط می‌ماند قیمتش باید ببینیم زیر 400دلار هست یا نه

ali karimi

سلام، بازم آفرین به آنر، واقعا میتونه به 5 برند برتر گوشی جهان برسه،آنرX30مکس هم گوشی خیلی خوبی به نظر میرسه ولی ایکاش همون دایمن 1100 مزاشت روی گوشی بجای دایمن900، از اندازه صفحه نمایشش بیشتر خوشم اومد7اینجی خیلی خوبه بخصوص برای کسانی مثل من که از گوشیهایی با صفحه بزرگ خوششون میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️