حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل استند جدید گوگل برای سری پیکسل ۶ با قیمت ۷۹ دلار لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

تعدادی لوازم‌جانبی در افشای گسترده اطلاعات پیکسل ۶ در اوایل این هفته وجود داشت که درواقع شاید متوجه آن‌ها نشده باشید. در کنار آداپتور جدید ۳۰ واتی برای شارژ سیمی از طریق پورت USB-C و چند قاب گوشی تازه، Pixel Stand نسل دوم نیز درکار بود، چیزی که در شایعات قبلی نیز، احتمال معرفی آن مطرح شده بود. در اطلاعات لو رفته امروز، مشخص شده است که پیکسل استند جدید گوگل که برای شارژ بی‌سیم سری پیکسل ۶ بکار می‌رود، از توان ۲۳ وات پشتیبانی کرده و با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

پیکسل استند جدید گوگل مناسب برای سری پیکسل ۶

این نشت اطلاعات که توسط M. Brandon Lee صورت گرفته است، دو تصویر از Pixel Stand جدید را در کنار مدل پیشین آن که در در سال 2018 و درکنار سری پیکسل ۳ عرضه شد، نشان می‌دهد. این تصاویر آنچه را که درباب پیکسل استند در ماه اوت شنیده‌ بودیم، تأیید می‌کند؛ و این یعنی پایه شارژ جدید با توان 23 وات برای شارژ بی‌سیم پرچمداران بعدی گوگل از راه می‌رسد. در این تصاویر همچنین می‌توانید برخی از شکاف‌ها را در بدنه این پایه برای خروج گرما از فن‌های داخلی آن مشاهده کنید.

پیکسل استند جدید گوگل

پیکسل استند جدید گوگل

گوگل برای آخرین پایه خود از کویل‌های دوگانه استفاده کرده است که دارای نقطه‌ای اختصاصی برای تقویت وسایل پوشیدنی می‌باشد که باتوجه به تمرکز مجدد این شرکت بر عرضه ساعت هوشمند جدید با نام احتمالی پیکسل واچ، چندان هم تعجب‌آور نیست. تجربه “Dixed Pixel” نیز با پشتیبانی جدید از تماس‌های Google Meet مشابه پیکسل استند نسل اول، در این نسخه نیز همچنان ادامه دارد.

سایر مشخصات، مربوط به چیزی است که شما برای یک شارژر بی‌سیم جدید انتظار دارید. گوگل اطمینان حاصل کرده است که پیکسل استند جدید، از قدرت ۳ وات برای شارژ Pixel Buds پشتیبانی می کند؛ اگرچه سری A پیکسل بادز که به‌تازگی معرفی شده است، فاقد قابلیت شارژ وایرلس می‌باشد. پایه شارژ جدید همچنین در رنگ‌های “Fog” و “Rock Candy” دردسترس خواهد بود.

مشخصات Pixel Stand

مشخصات Pixel Stand

گوگل قیمت Pixel Stand جدید خود را بر روی همان 79 دلار پیشین نگه داشته است. با اینکه این قیمت هنوز هم کمی گران به‌نظر می‌رسد، اما حداقل، مشخصات بهتری را نسبت به نسخه پیشین دریافت خواهید کرد. پرچمداران جدید Pixel 6 به‌همراه Pixel Stand قرار است هفته آینده و در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی شوند. همچنین احتمال معرفی گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل فولد و ساعت هوشمند جدید این شرکت نیز، در این رویداد وجود دارد.

گواهی باتری گوگل پیکسل ۶ پرو شارژ ۳۳ واتی آن را تایید می‌کند

دیدگاه شما چیست؟ آیا پایه جدید برای شارژ بی‌سیم سری پیکسل ۶ را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی