حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Pixel Buds A با قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، گوگل

جدیدترین محصول سخت افزاری گوگل، Pixel Buds A، پیش تر به طور گسترده ای لو رفته و این شرکت حتی به معرفی تلویحی آن در توئیتر اشاره کرده بود. امروز اما، هندزفری های بلوتوثی گوگل به صورت رسمی و با قیمت ۹۹ دلار معرفی شده است که در مقایسه با Pixel Buds استاندارد 179 دلاری، قیمتی خوبی دارد و از هم اکنون برای خرید در ایالات متحده و کانادا در دسترس هستند. گوگل می گوید پیکسل Buds A در ۲۷ خردادماه و در دو رنگ سبز زیتونی و سفید-خاکستری عرضه خواهد شد.

گوگل Pixel Buds A

جدیدترین ایربادز های میان رده گوگل، علی رغم برچسب قیمتی بسیار کمتر، کیفیت صدای مشابه Pixel Buds 2020 را حفظ کرده اند. این ایربادزها هنوز هم فرمان های صوتی “Hey Google” را ارائه داده و دارای گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق می باشند. گوگل برخی از ویژگی های نسل قبلی را در این ایربادز حفظ کرده(مانند شارژ بی سیم برای کیس و ژست های لمسی برای کنترل میزان صدا) اما برخی از ویژگی های دیگر در پیکسل بادز ای یافت نمی شود.

گوگل Pixel Buds A

گوگل Pixel Buds A

ماندگاری باتری در پیکسل Buds A اکنون به پنج ساعت رسیده (۲۴ ساعت همراه با کیس شارژ) و گوگل می گوید با 15 دقیقه شارژ سریع، می توانید انتظار سه ساعت کارکرد را از این ایربادزها داشته باشید.

در حالی که پیکسل Buds A از نظر ظاهری تقریباً مشابه Pixel Buds معمولی است، اما گوگل با نرم کردن قوس تثبیت کننده های آن و کوچک تر کردن آنها، طراحی را اصلاح کرده است. این شرکت همچنین تمهیداتی را برای جلوگیری از اشکالات اتصال و قطع شدن های آن به صورت مداوم که هنوز هم برخی از دارندگان Pixel Buds از آن رنجر می برند، اتخاذ کرده است. به ادعای گوگل، جدیدترین ایربادز های میان رده، حجم صدای بیشتری نسبت به برادران بزرگتر خود دارند.

هندزفری پیکسل بادز جدید با قیمت ۱۷۹ دلار رسما معرفی شد

نظر شما راجع به ایربادز های جدید گوگل چیست؟ آیا قیمت آن را با توجه به مشخصاتش، می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی