حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 9RT بیست یکم مهر ماه در چین رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

جزئیات مربوط به رویداد معرفی OnePlus 9RT در چین مشخص شده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن در هند نیز معرفی خواهد شد یا خیر. سازنده چینی گوشی های هوشمند، یعنی وان پلاس، در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد معرفی جدیدی در کشور خود است. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که تلفن هوشمند جدید خود را با نام وان پلاس 9RT در هند و چین عرضه می‌کند. متأسفانه جزئیاتی درباره تاریخ رونمایی این گوشی در هند، در دسترس نیست.

وان پلاس 9RT با اسنپدراگون ۸۸۸ به زودی معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که وان پلاس چین، قصد رونمایی از One Plus 9RT در کشور خود را دارد. وان پلاس با انتشار تیزری خبر از رونمایی گوشی جدید خود داد. این تیزر تصویری از طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند OnePlus 9RT را در اختیار ما قرار می‌دهد. در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، ایوان بلاس سه تصویر از OnePlus 9RT به اشتراک گذاشت که ماژول دوربین و جعبه آن را نشان می‌داد.

جالب اینجاست که طراحی پنل پشتی گوشی در تیزر منتشر شده توسط وان پلاس با رندرهای لو رفته اخیر منطبق است. همچنین، تعداد بیشماری جزئیات کلیدی دیگر از جمله مشخصات گوشی درگذشته به بیرون درز کرده است. جدیدترین پرچمدار مقرون به صرفه وان پلاس در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در چین به طور رسمی معرفی می‌شود. اگرچه هنوز جزئیاتی درباره زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در اواخر امسال، وان پلاس 9RT به دست کاربران هندی برسد.

تصویری از تیزر منتشر شده توسط وان پلاس

پیت لاو، بنیانگذار و مدیر ارشد محصولات OnePlus در آخرین پست خود در Weibo فاش کرد که تلفن های هوشمند سری T وان پلاس، با نام تجاری جدیدی عرضه خواهند شد. پست ویبو او در ادامه نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند چیزی جز OnePlus 9RT نیست. با اینکه تیزر جدید وان پلاس، رونمایی و عرضه این گوشی در چین را تایید می‌کند، اما اطلاعاتی از زمان معرفی این گوشی در هند دردسترس نیست.

تیزری که وان پلاس منتشر کرده است، ماژول مستطیل شکل این دستگاه را نشان می‌دهد که سه دوربین را در خود جای داده است. نوشته های کنار ماژول دوربین نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. به گفته GizChina، سنسور اصلی می تواند همان سنسور Sony IMX766 موجود در Nord 2 یا سری OnePlus 9 باشد. علیرغم عدم تأیید رسمی، گزارش ها نشان می‌دهند که دو سنسور دیگر، مربوط به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

تا قبل از عرضه وان پلاس 9RT، اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن هوشمند منتشر می‌شود. با این حال، اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که برخلاف 9R، که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است، وان پلاس برای گوشی جدید خود به سراغ اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد رفت. همانطور که گزارشات می‌گویند، OnePlus 9RT رنگ بندی جذابی خواهد داشت.

این گوشی به احتمال زیاد با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این دستگاه می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی داشته باشد. OnePlus 9RT احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. علاوه بر این، اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و از فست شارژ ۶۵ وات استفاده می‌کند.

مشخصات فنی OnePlus 9RT لو رفتند؛ شروع قیمت از ۴۶١ دلار!

با توجه به اطلاعات منتشر شده از وان پلاس 9RT، نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

عالی ، پردازنده خوب ، رفرش خوب ، دوربین خوب ، ظاهر خوب و جذاب با قیمت خوب ، باطری خوب و شارژر خوب
آفرین وان پلاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی