حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی BlackShark 4S شیائومی مشخص شد: ٢١ مهر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

بر خلاف دیگر زیر مجموعه‌های شیائومی، کمپانی بلک شارک کم‌ترین فعالیت را در طول هر سال دارد. البته این موضوع به دلیل عرضه محصولات گیمینگ، طبیعی است. اما بالأخره شیائومی اعلام کرده است که تاریخ رونمایی BlackShark 4S چه زمانی است. این دستگاه، در کم‌تر از یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد!

تاریخ رونمایی BlackShark 4S شیائومی رسماً مشخص شد

شیائومی چند ماه قبل، از سری دو گوشی جدید با نام‌های BlackShark 4 و BlackShark 4 Pro رونمایی کرده بود.

 

گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو با شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شدند

 

به گزارش Gizmochina، اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که بلک شارک در حال توسعه دو گوشی با نام‌های BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro برای جایگزینی به عنوان نسخه‌های قوی‌تر بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو است. در نهایت، این کمپانی از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام کرده است که تاریخ رونمایی BlackShark 4S در روز ١٣ اکتبر (٢١ مهر) خواهد بود.

تاریخ رونمایی BlackShark 4S

در پوستر رسمی منتشر شده از این کمپانی، تنها به نام BlackShark 4S رونمایی شده است. با این حال، ممکن است در عین حال، شاهد رونمایی BlackShark 4S Pro نیز باشیم. با دقت کردن به این پوستر، می‌توان متوجه حضور دوربین اصلی سه گانه با چینش افقی در BlackShark 4S شد. اما این کمپانی همچنان نکته‌ای را در مورد مشخصات فنی این دستگاه، ذکر نکرده است.

اما افشاگران می‌گویند که بلک شارک 4S Pro، مجهز به نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه، قدرتمندترین تراشه فعلی کوالکام، یعنی Snapdragon 888 Plus است. توان شارژر این دستگاه مانند قبل، همان ١٢٠ وات خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، شامل سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض خواهد بود. این همان سیستم دوربین بلک شارک ۴ پرو است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

در ادامه، احتمالاً BlackShark 4S نیز رفرش ریت ١۴۴ هرتزی نمایشگر و شارژر ١٢٠ واتی را خواهد داشت. بلک شارک ۴ پیش از این دارای Snapdragon 870 بود. بنابراین، مشخص نیست که نسخه جدید این گوشی، از چه منبعی قدرت بگیرد. دوربین اصلی آن احتمالاً مانند بلک شارک ۴، سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض را دارا باشد.

نظر شما در مورد این دو دستگاه و مشخصات احتمالی آن‌ها چیست؟ آیا برای رونمایی از BlackShark 4S لحظه شماری می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️