حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل AirPods 3 ممکن است تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، گجت‌های پوشیدنی

محصولات مختلف اپل همواره مورد توجه بسیاری از کاربران جهان و خیل عظمی از رسانه‌ها می‌باشند. از ایرتگ اپل گرفته تا آیفون‌های این شرکت که محبوب‌ترین محصولات آن هستند. به تازگی اخباری منتشر شده است که قصد اپل برای عرضه AirPods 3 را تا پایان سال جاری میلادی نشان می‌دهد. گویا اپل عزم خود را جزم کرده تا جانشین ایرپادز ۲ را معرفی کرده و به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عرضه قریب‌الوقوع AirPods 3 اپل

گزارش جدیدی از وب سایت خبری DigiTimes درباره AirPods 3 منتشر شده است. این گزارش نشان می‌دهد که کمپانی اپل قصد دارد نسل سوم AirPods را تا پایان سال جاری میلادی، معرفی و عرضه کند. در حالی که برخی از کارشناسان انتظار داشتند نسل سوم ایرپادز (AirPods 3) در رویداد Apple Streaming، در ماه گذشته معرفی شوند، اما هیچ نشانه‌ای از هدفون‌های بی سیم بلوتوثی اپل در طول این رویداد مشاهده نشد. خبرگزاری DigiTimes با استناد به منابع صنعتی خود می‌گوید که این محصول تا پایان سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.

هندزفری AirPods 3 اپل را قبل از معرفی رسمی ببینید

هفت ویژگی که باعث می شود هدفون AirPods اپل را خاص جلوه دهد

وب سایت خبری phonearena در این زمینه می‌گوید، تقریباً چند هفته پیش نیز، منابع DigiTimes به این وب سایت خبری گزارش داده‌اند که در حال حاضر، ایرپادز جدید اپل در حال تولید انبوه است. ممکن است شرکت اپل، آخرین مدل AirPods را در اواخر ماه جاری و در رویداد رونمایی از مکینتاش‌های جدید معرفی کند. از سوی دیگر نیز ممکن است اپل  فقط یک بیانیه مطبوعاتی برای معرفی و عرضه ایرپادز جدید صادر کند. کاری که در تاریخ آوریل ۲۰۲۰ نیز هنگامی که نسل دوم ایرپادز (AirPods 2) را معرفی کرد، انجام داد.

AirPods3

ویژگی‌ها و مشخصات ایرپادز ۳

انتظار می‌رود که نسل سوم ایرپادز اپل، شامل تغییراتی در طراحی شوند. تا این دستگاه با ظاهر ایرپادز پرو همخوانی بیشتری داشته باشد. به عبارت دیگر، ممکن است شاهد استفاده از ساقه های کوتاه‌تر و طراحی بهبود یافته‌تر باشیم. همچنین استفاده از یک قاب شارژ بی‌سیم کوچک‌تر و جمع و جورتر نیز محتمل است. سایر امکانات این دستگاه شامل بهبود کیفیت صدا است.

تولید ایرپادز ۳ اپل به‌علت همه‌گیری کرونا از ویتنام به چین انتقال یافت

ایرپادز مجانی؛ هدیه کسانی که در واشنگتن DC واکسینه شوند!

قیمت اولیه این محصول نیز گویا ۱۹۹ دلار است. در برخی موارد گمانه‌زنی‌های دیگری وجود داشت. مثلا این که اپل ويژگی حذف نویز فعال، یعنی ANC را به این مدل اضافه خواهد کرد. اما این ویژگی یکی از بزرگترین ویژگی هایی است که ایرپادز پرو را از ایرپادز معمولی متمایز می‌کند. پس انجام چنین اقدامی از سوی شرکت اپل کمی بعید و دور از انتظار خواهد بود.

با افزایش احتمالی قیمت نسل سوم ایرپاد ها به ۱۹۹ دلار، اپل ممکن است تصمیم بگیرد که ایرپادز ۲ را با قیمت کمتری یعنی حدود ۱۵۹.۹۹ دلار به مشتریان و خریداران عرضه کند.

 

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ آیا تجربه استفاده از ایرپادز ۲ اپل را داشته‌اید؟ به نظر شما نسل سوم ایرپادز اپل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا یک محصول شاخ و با ارزش در نگاه مشتریان تلقی شود؟ آیا خرید چنین محصولی را منطقی و عقلانی می‌دانید یا آن که ترجیح میدهید از محصولات سایر شرکت‌ها استفاده کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان