حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری AirPods 3 اپل را قبل از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، لوازم جانبی

اپل در تولید هدفون های AirPods بسیار خوب عمل کرده است و میلیاردها دلار درآمد برای این شرکت ایجاد کرده و غول مستقر در کوپرتینو مدام مدل های جدیدی را معرفی می کند. تا جایی که محبوبیت آن ها نزد کاربران حتی از گوشی های آیفون این شرکت نیز پیشی گرفته اند. تصاویری از جدیدترین هندزفری AirPods 3 اپل منتشر شده است که طراحی جدید آن ها را نشان می دهد.

AirPods 3 اپل

اپل در حال آماده سازی برای تولید نسل سوم AirPods یا همان AirPods 3 است. شایعات حاکی از آن است که اپل از طراحی تقریباً یکسانی بین AirPods 3 و AirPods Pro استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد اپل در مراسمی که سوم فروردین ماه برگزار خواهد کرد، در کنار معرفی سری جدید خانواده آیپد این مدل را نیز عرضه خواهد کرد.

اما در فاصله دو هفته ای مانده به معرفی رسمی رندرهای جدیدی از هدفون های AirPods 3 اپل منتشر شده است که احتمالا نسخه نهایی است که برای خرید کاربران در بازار عرضه می شود.

AirPods 3 اپل

AirPods 3 اپل

به نقل از gsmarena، به نظر می رسد AirPods 3 دارای ساقه کوتاه تری است و دارای نوک گوشی های قابل تعویض است، همان چیزی که قبلا در مورد AirPods Pro این شرکت دیده ایم.

همچنین این احتمال وجود دارد که AirPod های نسل بعدی با پشتیبانی از لغو فعال نویز (ANC) عرضه شوند. در این صورت، اپل برای توجیه سری “Pro” و قیمت گذاری بالاتر، چیز بزرگی برای ارائه با نسل بعدی AirPods Pro خواهد داشت.

شایعه شده است که AirPods 3 دارای صدای Spatial خواهد بود و قیمت آنها در حدود ۱۵۰ دلار است. انتظار می رود در مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ این شرکت همراه با AirPods 3 اپل نسل دوم AirPods Pro را نیز به بازار معرفی و عرضه کند.

 

اپل ایرپادز پرو (Airpods Pro) مجهز به نویزکنسلینگ با قیمت ۲۵۰‌ دلار رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره هدفون های AirPods 3 اپل چیست؟ طراحی جدید آن ها را می پسندین؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بهترین🥰🥰🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی