حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از هر ۳ هندزفری بی‌سیم در بریتانیا یکی ساخت اپل است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آیفون ۷ و پس از آن، پتانسیل بازاری سودآور را برای برای خود فعال کرد. محصولات صوتی اپل که با برند Airpods عرضه می‌شوند بسیار سودآور شده و شاید جالب باشد که بدانید از هر ۳ هندزفری بی‌سیم در بریتانیا یکی ساخت اپل است.

برتری مطلق هندزفری‌های بی‌سیم اپل در بازار بریتانیا

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، اپل با ۳۳ درصد سهم در بازار هدفون بریتانیا پیشتاز است. این شرکت بالاتر از سامسونگ، سونی، بیتس، بوز و JBL است که به ترتیب 12، 12، 10، 9 و 8 درصد سهم بازار را در اختیار دارند.

در این گزارش آمده:

تسلط اپل صرفاً نتیجه شانس نیست، بلکه گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر اپل به نوآوری، کیفیت و تجربه کاربری است.

داشتن یک هدفون که می‌تواند کیفیت صدای بالا بدون را در نظر گرفتن تنظیمات خاص به شما بدهد، ضروری است. تعهد اپل به جابه‌جاکردن مرزها منجر به توسعه محصولات پیشگامانه مانند AirPods، AirPods Pro و AirPods Pro 2 شده است.

در حالی که در نگاه اول قیمت محصولات صوتی اپل اصلا ارزان نیست اما وقتی با برندهای مطرح صوتی حاضر در بازار مقایسه می‌شود و نسبت کیفیت به قیمت را می‌سنجید، نماینده‌های اپل دلیل خرید خوبی ارائه می‌کنند.

همچنین این دلیل فروش بالا اپل بیشتر به آن دلیل است که کاربران آیفون واقعا گزینه سازگارتر از ایرپادزهای این شرکت را پیدا نمی‌کنند.

ایرپادز مکس یکی از بهترین محصولات صوتی اپل است که هزمان قیمت بالایی دارد. با این حال AirPods Pro 2 با قیمت کمتر دارای تراشه جدید Apple H2 بوده، مدل دارای پورت USB-C دارد و ویژگی‌هایی مفیدی جدید مانند حالت صوتی تطبیقی و حالت تقویت‌کننده صدای بیرونی را ارائه می‌کند.

رتبه دوم و سوم که به ترتیب سامسونگ و سونی هستند نیز هر دو دارای ۱۲ درصد سهم بازار هستند. رتبه سوم که برند Beats است ۱۰ درصد سهم بازار دارد. البته می‌دانید که این برند هم توسط اپل خریداری شده است!

تمام برندهای صوتی شناخته شده در رتبه‌های پایین‌تر قرار دارند. شاید به دلیل قیمت بالاتر، عدم سازگاری بالا با محصولات موبایلی و البته عدم نفوذ بالا مانند این برندها.

نظر شما درباره این آمار چیست؟ فکر می‌کنید دیگر برندها می‌توانند از اپل عبور کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)