حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار پوکو M3 شیائومی: هندی‌ها باز هم حادثه آفریدند!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، پوکو، مشکلات

پوکو پس از این که مجدداً فعالیت خود را در بازار موبایل شروع کرد، مدل‌های زیادی را روانه بازار کرد. پوکو M3، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های پوکو در تاریخ این شرکت است. ما پیش از این نیز شاهد گزارشاتی مبنی بر انفجار گوشی‌های پوکو بوده‌ایم. اما ظاهراً، این گزارشات تمامی ندارند و یک گوشی دیگر از پوکو منفجر شده است. جدیدترین حادثه از منفجر شدن گوشی‌ها، مربوط به انفجار پوکو M3 است. اما چرا چنین حادثه‌ای رخ داده است و جزئیات آن چیست؟

انفجار پوکو M3 در کشور هند

قبلاً گزارش انفجار Poco X3 Pro، بسیار خبرساز و جنجالی شده بود.

 

انفجار Poco X3 Pro شیائومی در کشور هند و هنگام شارژ شدن حادثه آفرین شد!

 

اما این گزارش، تنها مورد از انفجار گوشی‌های پوکو نبوده است. به طور جدی‌تر و گسترده‌تر، گوشی‌های سری Poco X3 از جمله Poco X3 و Poco X3 Pro دچار چنین مشکلات خطرناکی شده بودند. غالب این گزارشات، از کشور هند منتشر شده بودند. با توجه به سابقه هندی‌ها، نمی‌توان گفت که صد درصد، گوشی معیوب بوده است. زیرا پس از تحقیقات حوادث مرتبط، مشخص شده است که خود کاربر مقصر اصلی انفجار دستگاه بوده است.

اما این بار، یک گزارش جدی دیگر از انفجار پوکو M3 منتشر شده است! این گزارش، توسط یک کاربر در توئیتر منتشر شده است. این کاربر که ساکن کشور هند است، با انتشار تصویری از Poco M3 منفجر شده، این حادثه را اطلاع رسانی کرده است. ظاهراً این گوشی، متعلق به برادر کاربر مذکور است. متأسفانه جزئیات چندانی از چگونگی وقوع حادثه و آسیب‌های جانبی آن گزارش نشده است.

اما تصویر دستگاه، به وضوح نشان می‌دهد که باید قید استفاده مجدد از آن را زد! قسمت بزرگی از قاب پشتی این گوشی، ذوب شده و سوخته است. باتری این گوشی، ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد و همین موضوع سبب بیشتر شدن آسیب انفجار آن می‌شود. زیر لنز دوربین نیز بخار جمع شده است. تنها تصویر منتشر شده از نمونه منفجر شده، همین است. اما به نظر می‌رسد که دیگه نمی‌توان این گوشی را مورد استفاده قرار داد!

در مورد واکنش رسمی پوکو، باید بگوییم که این برند تاکنون تنها از کاربر خواسته است تا با آن‌ها در ارتباط باشد و این گوشی را برای تحقیقات مربوطه در اختیار کارشناسان پوکو قرار دهد. در انتها، مشخص می‌شود که مسئولیت این انفجار، با کاربر بوده و یا پوکو مقصر اصلی است. این مورد از انفجار پوکو M3، بسیار نادر است. زیرا به ندرت چنین مدلی دچار حادثه انفجار شده است. بنابراین در صورتی که کاربر Poco M3 دارید، باید بگوییم که هیچ جایی برای نگرانی نیست!

نظر شما در مورد انفجار این گوشی پرفروش پوکو چیست؟ از دید شما، مقصر این انفجار پوکو است یا کاربر آسیب دیده؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، من واقعا تو این تعجبم که این هندی ها با گوشی چیکار میکنن که همیشه انفجار گوشی بیشترتو هند اتفاق میفته والا دیگه، هردفعه خبر از انفجار گوشی بیاد نوشته هند، نمیدونم شایدم خط تولید شیائومی تو هند مشکل داره

Soroushkm

این هندیای از قصد این گوشی های بی زبون رو می ترکونن تا اسم شیائومی را تو جهان خراب کنند. هیچ جای دنیا شیائومی منفجر نمی شه تو این هند منفجر می شه

Soroushkm

واقعا که

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️