حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر iPhone 13 Pro شکسته شده را برای اولین بار ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

تصور کنید که چندین ماه سخت کار کنید و در نهایت، موفق به خرید گوشی پرچمدار جدیدی شوید. اما در همان روز اول، گوشی رؤیایی خود را بشکنید! خب، این بلایی است که بر سر یک نفر آمده است. تصویر iPhone 13 Pro شکسته شده، به تازگی در فضای مجازی در حال انتشار است. این تصویر، اولین باری است که منتشر می‌شود.

تصویر iPhone 13 Pro شکسته شده اصلاً زیبا نیست!

گوشی iPhone 13 Pro که دومین عضو گران قیمت سری آیفون ١٣ است، دیروز رسماً عرضه شد.

 

آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس با A15 Bionic و نمایشگر ١٢٠ هرتز معرفی شدند!

 

اما ظاهراً در فاصله یک روز، کاربری موفق به شکستن آن شده است! به گفته GizChina، سری آیفون ١٣ از دیروز شروع به عرضه شدن کرد. این خانواده، دارای چهار عضو مختلف است. به همین صورت، پس از عرضه این سری بسیاری از کاربران تصویری از گوشی‌های سری آیفون ١٣ را در دستان خود منتشر کردند. با این حال، آنچه که انتظار نداشتیم، یک آیفون ١٣ پروی شکسته شده بود!

تصویر iPhone 13 Pro شکسته شده

مشخصاً هیچ کس انتظار آن را نداشت تا تنها چند ساعت پس از عرضه این نسل از آیفون‌ها، یا یک تصویر از iPhone 13 Pro شکسته شده برخورد کند. این گوشی، دارای برچسب قیمتی پایه ٩٩٩ دلاری در ایالات متحده آمریکا است. با این وجود، چند ساعت پس از عرضه این سری، افشاگر مطرح این حوزه با نام Ben Geskin یک تصویر از آیفون ١٣ پروی شکسته شده را منتشر کرده است.

موضوعی که نامشخص است، این است که صاحب این آیفون ١٣ پروی شکسته شده مشخص نیست. همچنین Ben Geskin نگفته است که این دستگاه متعلق به او بوده است یا خیر. در ادامه، علت آسیب دیدگی این آیفون ١٣ پرو عنوان نشده است. در هر صورت، موضوع مهم این است که آیفون ١٣ پروی نمایش داده شده یک آسیب جدی و شدید را در قاب پشتی متحمل شده است. احتمالاً این شکستگی شدید، به دلیل سقوط از ارتفاع بالا رخ داده است.

شکستگی به قدری شدید است که می‌توان از بالا سمت راست و پایین سمت راست، اجزای داخلی گوشی را مشاهده کرد. علاوه بر این، پنل شارژ بی سیم این گوشی که دور لوگوی اپل حلقه زده است کاملاً مشهود است. نکته جالبی که در این بین وجود دارد، دست نخورده ماندن لنزهای دوربین است. تقریباً تمام قاب پشتی آسیب دیده است. اما لنزهای دوربین آیفون ١٣ پرو با مشکل خاصی مواجه نشده‌اند.

به هر حال، آیفون ١٣ پرو قاب پشتی شیشه‌ای دارد. به طور طبیعی، شیشه‌ها نیز شکننده هستند. با این وجود، با نگاهی به مشخصات این گوشی می‌توان متوجه حضور شیشه محافظ گوریلا گلس شد. این شیشه، نسبت به ضربات و اتفاقات ناخواسته، محکم‌تر و مقاوم‌تر عمل خواهد کرد. اما شیشه قاب پشتی آیفون ١٣ پرو، به قدری که کاربران تصور می‌کنند محکم نیست. بنابراین، بهترین توصیه ما به کاربران این است که بیشتر و با جان و دل مراقب آیفون‌های جدید خود باشند!

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا آن را عادی می‌شمارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

انشاالله به همین روز عزیز…

والا با این سرامیک شیلدشون

Farcry

اینقدر متنفر بودن و هیتر و ترول بودن نسبت به اپل هیچ چیز غیر از عقده داشتن رو نمیرسونه! عقده شدید
همین شماها سر پست های مشابه مثل شکسته شدن mi kix 4 برید ببینید چی گفتید
سرامیک شیلد طبق گفته شرکت کورینگ سازنده سرامیک شیلد که تمام شیشه های محافظ گوشی های اندرویدی و البته آیفون رو تولید میکنه بین بقیه شیشه های تولیدی این شرکت (گوریلاگلس ۶ و ویکتوس و….) در برابر سقوط از ارتفاع مقاومت بیشتری داره
حالا تو کجا از آیفون و اپل سوختی معلوم نیست…..

Faez

حاجی این چینیا آزمایش مزخرفی میکنن البته اگه گوشی برای کشور خودشون بیاد چیزایی منتشر میکنن که مثلا گوشیه خداست ولی برای یه کشور دیگرو این چیزا رو نشون میدن
یه جوارایی به نظر میرسه روی لنزارو با یه چیزی پوشوندن و بعدگوشیرو چندین بار انداختن

MH

شما شیشه ضد گلوله هم بزارین

ما میندازمیش جلو تریلی له میکنیمش 😊

کاربر باید ادم باشه درس استفاده کنه
گوشی رو شکوندی ، به اپل چه ، به بقیه چه ، خودت آدم باش

نیما عرفانی

مرسی نگرش👌👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️