حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از Moto G Pure و Moto E40 قبل از معرفی منتشر شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

گفته می‌شود موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه دو گوشی جدید با نام های Moto E40 و Moto G Pure است. در اوایل هفته جاری، استیو همرستوفر تصاویر Moto G Pure را به اشتراک گذاشت. اکنون نیز ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای گوشی های هوشمند، رندر جدیدی از این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است. در همین حال، سودانشو امبور رندرهای جدیدی از گوشی دیگر موتورولا یعنی Moto E40 را منتشر کرده است.

تصاویر Moto G Pure و Moto E40 به عنوان جدیدترین محصولات اقتصادی موتورولا منتشر شدند

رندر جدید Moto G Pure به ما نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به صفحه نمایشی با ناچ‌ قطره ای و حاشیه های زیاد است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین دوگانه با چینش عمودی است که ما را یاد Redmi 9t شیائومی می‌اندازد. لوگو موتورولا که در پشت گوشی دیده می‌شود، ممکن است با سنسور اثر انگشت نیز ادغام شده باشد. کلید های کم و زیاد کردن صدا و پاور نیز روی لبه سمت راست قرار‌ گرفته اند.

تصاویری که در گذشته از Moto G Pure منتشر شده اند به ما نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به درگاه USB C و جک ۳.۵ میلیمتری صدا است. احتمالا این گوشی جدید موتورولا در دو رنگ خاکستری (که در تصویر مشاهده می‌شود) و سبز عرضه شود. صفحه نمایش موتورولا Moto G Pure از نوع AMOLED است و اندازه ای ۶.۵ اینچی دارد. طبق انتظار موتورولا به سراغ تراشه های ارزان قیمت مدیاتک خواهد رفت و این گوشی به تراشه مدیاتک G35 یا G25 مجهز خواهد بود. تراشه تایوانی این گوشی را ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند.

تصاویر Moto G Pure

Moto G Pure

موتورولا Moto G Pure برای دوربین اصلی از سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز کنار آن قرار گرفته است. احتمال می‌رود که دوربین سلفی این دستگاه رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی داشته باشد. نیروی مورد نیاز پایین رده جدید موتورولا نیز توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تأمین می‌شود که تنها از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

از Moto E40 چه چیز می‌دانیم؟

با توجه به رندر هایی که به تازگی از Moto E40 منتشر شده اند، انتظار می‌رود که این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی استفاده کند. تراشه این دستگاه Unisoc T700 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. باتری Moto E40 نیز مثل Moto G Pure تنها ۴۰۰۰ میلی آمپر و همراه با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی است.

Moto E40

بر اساس گزارش GizmoChina، موتورولا Moto E40 دارای دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در قاب پشتی است. این گوشی دارای مشخصات دیگری مانند اسکنر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، درگاه USB C، دکمه Google Assistant، گواهی IP52، بلوتوث ۵ و GPS است. وزن Moto E40 حدود ۱۹۸ گرم و به احتمال زیاد قیمت آن نیز کمتر از ۲۰۰ یورو خواهد بود.

موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

 

با توجه به تصاویر منتشر شده از Moto G Pure و Moto E40، نظر شما درباره این دو گوشی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی