حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Pure با Helio G25 و عمر باتری دو روزه رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا امروز نه تنها از یک گوشی اقتصادی، بلکه از دو مدل اقتصادی جدید پرده برداری کرده است. گوشی جدید Motorola G Pure، اخیراً از سوی این کمپانی معرفی شده است. اما دقیقاً مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G Pure به چه صورت است؟

مشخصات فنی و قیمت گوشی موتورولا Moto G Pure

گوشی Moto G Pure چند وقت پیش در رندرهای جدید لو رفت. همچنین پیش از معرفی، دیداری با مشخصات آن نیز داشتیم.

 

به موتورولا Moto G Pure با تراشه Helio G25 و نمایشگر AMOLED سلام کنید!

 

در گزارشی از Gizmochina، موتورولا گوشی جدیدی را معرفی کرده است که مخصوص آن دسته از کاربران با بودجه محدودتر است. این دستگاه، یک گوشی 4G با قیمت زیر ٢٠٠ دلار است. موتو G Pure، مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. یافتن چنین مجموعه نمایشگری در گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه، چندان غیرمعمول نیست. با این وجود، همچنان این یک گزینه برای کسانی است که به نمایشگری بزرگ برای تماشای فیلم و بازی کردن احتیاج دارند. قلب تپنده این گوشی اقتصادی، تراشه Helio G25 است. این تراشه، با ٣ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. درگاه کارت حافظه جانبی برای افزایش میزان حافظه تا سقف ۵١٢ گیگابایت نیز در آن تعبیه شده است.

دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ قطره‌ای Moto G Pure، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی دوگانه نیز متشکل از سنسورهای ٢+١٣ مگاپیکسلی است. سنسور ٢ مگاپیکسلی، وظیفه ایجاد افکت بوکه در پس زمینه را دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز در کنار ماژول دوربین واقع شده است. شما همچنین می‌توانید از ویژگی تشخیص چهره برای قفل گشایی نیز بهره گیری کنید.

در زیر قاب پشتی پلاستیکی این گوشی اقتصادی، باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی به کار گرفته شده است. منبع تغذیه این باتری، شارژری با توان ١٠ وات است. موتورولا می‌گوید که عمر باتری این دستگاه، دو روز است. شایان ذکر است که موتورولا Moto G Pure دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر قطرات آب است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز بر روی فریم این دستگاه به چشم می‌خورند. بلوتوث نسخه ۵.٠ و وای فای دو بانده نیز در این گوشی موجود هستند. اما خبری از NFC نیست.

همچنین موتورولا رابط کاربری MyUX خود بر پایه اندروید ١١ را ارائه می‌دهد. این رابط کاربری، از ویژگی‌های جدیدتری برخوردار است. اما قیمت موتورولا Moto G Pure دقیقاً چه قدر است؟ خب، موتورولا قیمت ١۵٩ دلاری را برای این گوشی در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد این گوشی و ویژگی‌های آن چیست؟ ارزش خرید موتورولا Moto G Pure چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️