حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E40 با Unisoc T700 و نمایشگر ٩٠ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا امسال به شدت در بخش تولید گوشی‌های اقتصادی متمرکز شده است. گوشی‌های جدید موتورولا در سری Moto G و Moto E، غالباً اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا، Moto E40 نام دارد. این دستگاه، به زودی در هند عرضه خواهد شد. بنابراین، به جزئیات آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto E40

دیروز از انتشار تیزر رسمی موتو E40 صحبت کردیم. این دستگاه توسط نمایندگی هندی موتورولا تأیید شده است.

 

تیزر رسمی Moto E40 توسط موتورولا هند منتشر شد

 

اما موتورولا امروز به صورت ناگهانی از این دستگاه پرده برداری کرده است. موتورولا Moto E40، یک گوشی برای کاربرانی است که می‌خواهند با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، امکانات مهمی را داشته باشند. به گزارش TechyPreacher، موتو E40 پیش از عرضه در بازار هند، رونمایی شده است. اما دقیقاً مشخصات این دستگاه از چه قرار است؟

در ابتدا، موتورولا از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی استفاده کرده است. این دستگاه، حسگر تشخیص اثرانگشت واقع در قاب پشتی را با خود به همراه دارد. تراشه موجود در Moto E40، توسط Unisoc توسعه یافته است و T700 نام دارد. یونیساک T700 مجهز به هسته‌های Cortex-A75 و Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری ١.٨ گیگاهرتز است.

به بخش سیستم دوربین می‌رسیم. جایی که در قاب پشتی، از دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی بهره گیری شده است. متأسفانه خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض در این گوشی نیست. دوربین سلفی Moto E40، تکی است و وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. محل قرارگیری دوربین سلفی موتورولا Moto E40، در ناچ قطره‌ای است. موتورولا در بطن این گوشی، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را به کار گرفته است. متأسفانه تاکنون توان شارژر Moto E40 اعلام نشده است.

موتورولا Moto E40 موفق به کسب استاندارد IP52 شده است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در Moto E40 حضور دارند. شایان ذکر است که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. اما همچنان می‌توانید از درگاه کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید.

وزن و ضخامت موتو E40، به ترتیب برابر با ١٩٨ گرم و ٩.١۴ میلی متر است. جنس قاب پشتی و فریم آن، از پلاستیک است. بلوتوث نسخه ۵.٠ در Moto E40 موجود است. یک نکته جالب در این گوشی، وجود دکمه مخصوصی برای احضار گوگل اسیستنت است. موتورولا فعلاً جزئیات قیمت این گوشی را منتشر نکرده است. اما طی روزهای آینده، قیمت این دستگاه اعلام خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که کدام ویژگی آن برجسته‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️