حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به موتورولا Moto G Pure با تراشه Helio G25 و نمایشگر AMOLED سلام کنید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا امسال بیشتر از هر چیزی در تولید گوشی‌های رده اقتصادی تمرکز کرده است. بر اساس شایعات جدید و موثق، گوشی اقتصادی جدید موتورولا، یعنی Moto G Pure در راه است. مشخصات فنی و طراحی این گوشی نیز در إخرین اطلاعات لو رفته است.

گوشی اقتصادی موتورولا Moto G Pure به زودی از راه می‌رسد

گوشی Moto E20 چند روز پیش توسط موتورولا پرده برداری شد. این گوشی، دارای قیمتی پایین و امکاناتی جذاب بود.

 

موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، سری Moto G بی شک محبوب‌ترین خانواده گوشی‌های هوشمند موتورولا است. طی سال جاری میلادی، حداقل ٧ گوشی از سری Moto G روانه بازار شده است. اما کار موتورولا برای امسال هنوز تمام نشده است. چرا که گوشی جدیدی از سری G موتورولا در جزئیات تازه ظاهر شده است.

همان طور که در رندرهای این گوشی مشهود است، شاهد استفاده از ناچ قطره‌ای با میزبانی دوربین سلفی تکی است. حاشیه پایین نمایشگر نیز نسبتاً قطور است. در پشت گوشی، ماژول دوربین اصلی مستطیلی شکل دو سنسور را در خود جای داده است. حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی نیز در قاب پشتی واقع شده است. از دیگر مشخصات موتورولا Moto G Pure می‌توان به جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C اشاره کرد.

این دستگاه مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED است. موتورولا قصد دارد تا تراشه Helio G25 را به عنوان مغز متفکر این گوشی به کار بگیرد. ٣ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران این دستگاه قرار خواهد گرفت. موتورولا تصمیم داشت تا از Helio P22 در این دستگاه بهره بگیرد. اما برای بهبود عملکرد، Helio G25 تبدیل به تصمیم نهایی موتورولا شد.

در بخش سیستم دوربین، مشخصات خیلی متفاوتی مانند دوربین ۵٠ مگاپیکسلی را شاهد نیستیم. این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ٢+۴٨ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی را دارا است. باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ١٠ واتی و میکروفون حذف نویز در این گوشی استفاده شده‌اند. گفته می‌شود که موتورولا اندروید ١١ پیش فرض را در این گوشی ارائه می‌دهد. پیش بینی می‌شود که این دستگاه در اواسط مهر و با دو رنگ بندی روانه بازار آمریکای شمالی می‌شود. قیمت آن در یک خرده فروشی بین ٣٠٠ تا ٣۵٠ دلار ذکر شده است. اما انتظار می‌رود که قیمت این دستگاه، بسیار کم‌تر از این‌ها باشد.

کدام مشخصه موتورولا Moto G Pure برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️