حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات کلیدی Moto E40 توسط رندرهای آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت برای سری Moto E خود است. این شرکت به تازگی Moto E20 را به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی خود معرفی کرده است. اکنون نیز موتورولا در حال توسعه و طراحی Moto E40 است. وجود این دستگاه در ماه گذشته تأیید شد. هفته پیش نیز چندین رندر از Moto G Pure و Moto E40 منتشر شدند. اما رندر های جدید منتشر شده توسط Evan Blass جزئیات بیشتری از دستگاه مقرون به صرفه جدید موتورولا را به نمایش می‌گذارند.

رندر های جدید، طراحی و مشخصات Moto E40 را آشکار می‌کنند

امروز، Evan Blass چندین رندر جدید از Moto E40  را به اشتراک گذاشت. جالب است که این رندرها همچنین برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه، مانند رفرش ریت صفحه نمایش، طراحی و محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت را به نمایش می‌گذارند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی دارای تراشه هشت هسته ای و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

بسیاری از گوشی های پرچمدار و میان رده از رفرش ریت های بالا استفاده می‌کنند، اما نرخ نوسازی بیشتر از ۶۰ هرتز در گوشی های پایین رده هنوز یک قابلیت جذاب و تازه به نظر می‌رسد. با این اوصاف این گوشی یکی از بهترین تلفن های هوشمند سری Moto E 2021 خواهد بود. با توجه به شایعات منتشر شده، این گوشی دارای چیپست Unisoc Tiger T700 است. بار دیگر موتورولا برای دستگاه های اقتصادی خود مانند Moto E20 به سراغ تراشه های نه‌چندان نام آشنای Unisoc رفته است.

رندر های Moto E40

تراشه Unisoc و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از مشخصات موتو E40 خواهند بود

رندر های منتشر شده تأیید می‌کنند که در قاب پشتی این دستگاه سه دوربین در یک ماژول مستطیل شکل قرار خواهند گرفت. سنسور اثرانگشت نیز همانطور که انتظار می‌رفت در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته و با لوگوی موتورولا ادغام شده است. بر اساس گزارشات اخیر، Moto E40 با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

طراحی Moto E40

ماژول دوربین Moto E40

متأسفانه ، جزئیاتی در مورد سایر سنسور ها وجود ندارد، اما با توجه به آنکه با دستگاه ارزان قیمتی روبرو هستیم، دو دوربین باقی‌مانده احتمالا برای تشخیص عمق تصویر و گرفتن عکس های ماکرو کاربرد خواهند داشت. می‌توان گفت که این ترکیب سه گانه دوربین (اصلی+عمق سنج+ماکرو) یک ترکیب استاندارد برای تلفن های هوشمند پایین رده است. اگر باز هم به طراحی Moto E40 توجه کنیم، دو دکمه در بالا و پایین دکمه ولوم قرار دارد. مشخصا یکی از آن ها، دکمه پاور است و احتمالا دکمه دیگر مربوط به Google Assistant خواهد بود.

طبق شایعات، Moto E40 با اندروید ۱۱ نسخه Go Edition عرضه می‌شود. این دستگاه دارای تراشه هشت هسته ای Unisoc Tiget T700 با حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ما احتمال می‌دهیم که دستگاه مذکور همچنین از درگاه Micro SD برای افزایش میزان حافظه پشتیبانی کند.

موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

موتورولا Moto E40 به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است. منابع مدعی هستند که این دستگاه دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. علاوه بر این، از دو سیم کارت، Wi-Fi ، بلوتوث ۵، GPS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه هنوز می‌توانیم جک ۳.۵ میلی متری صدا را در دستگاه های پایین رده و میان رده ببینیم. Moto E40 نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. ما انتظار داریم این گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود، اما با توجه به برچسب قیمتی دستگاه نباید انتظار زیادی از فست شارژ آن داشت.

با توجه به مشخصات و رندر های Moto E40، نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی