حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی Moto E40 توسط موتورولا هند منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

سه روز گذشته بود که گزارشی مبنی بر فاش شدن طراحی و مشخصات کلیدی Moto E40 منتشر کردیم. اکنون، موتورولا هند رسما تیزر این گوشی را منتشر کرد است. موتو E40 قرار است در آینده ای نزدیک به عنوان نسخه ای گران قیمت تر از Moto E20 معرفی شود.

گوشی Moto E40 با نمایشگری بزرگ و تراشه Unisoc T700 معرفی خواهد شد

حساب رسمی توییتر موتورولا هند وجود Moto E40 را تأیید می‌کند. این شرکت از هشتگ #PerfectEtertainer برای این گوشی استفاده کرده است. این توییت نشان می دهد که گوشی مذکور دارای صفحه نمایشی بزرگ خواهد بود. متأسفانه، موتورولا هنوز تاریخ رونمایی این گوشی را اعلام نکرده است. اما خبر خوب آن است که نیاز نیست برای اطلاع از مشخصات آن، منتظر معرفی این تلفن هوشمند بمانیم. زیرا که بسیاری از مشخصات فنی موتورولا Moto E40 از طریق لیست خرده فروشان فاش شده است.

رندر Moto E40

همان طور که انتظار می‌رود موتو E40 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. این میان رده جدید موتورولا به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز خواهد بود. طبق گفته Geekbench، این دستگاه از تراشه UNISOC T700  همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

اطلاعات فاش شده از این دستگاه تقریبا کامل است، مطابق با گزارش GizmoChina، موتورولا Moto E40 از دوربین سه گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره مند است. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل بوده و در پانچ هولی در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش قرار دارد. این دستگاه از دو سیم کارت4G، وای فای تک باند، بلوتوث نسخه ۵.۰، جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type-C و سنسور اثر انگشت  در قاب پشتی استفاده می‌کند. در بخش نرم افزار، موتو E40 با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد و نیروی مورد نیاز آن نیز توسط یک باتری لیتیومی ۴,۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود. متاسفانه اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این دستگاه در دسترس نیست.

تصاویر جدیدی از Moto G Pure و Moto E40 قبل از معرفی منتشر شدند

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره موتو E40 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی