حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو 18s Pro و میزو 18s با تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، میزو

میزو بازگشته است! کمپانی Meizu که معمولاً فعالیت خیلی مستمر و منظمی ندارد، به تازگی از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرده است. میزو 18s Pro و میزو 18s امروز رسماً با تراشه پرچمدار کوالکام پا به عرصه وجود گذاشتند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید!

مشخصات فنی و قیمت میزو 18s Pro

میزو اوایل امسال از دو گوشی سری Meizu 18 پرده برداشت. هر دو دستگاه، مجهز به تراشه Snapdragon 888 بودند.

 

میزو ۱۸ و میزو ۱۸ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شدند

 

به گزارش توییتری با نام Ankit، میزو امروز بالأخره از نسخه جدید پرچمداران خود رونمایی کرده است. این گوشی‌ها، Meizu 18s Pro و Meizu 18 هستند. گوشی‌های جدید میزو، دارای مشخصاتی جذاب هستند. ابتدا از گل سرسبد این نسل شروع می‌کنیم: میزو 18s Pro!

میزو 18s Pro در کنار Meizu 18s

این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +2K و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. نرخ حساسیت لمسی آن نیز برابر با ٢۴٠ هرتز است. محافظت از این نمایشگر در برابر ضربات و خط و خش، بر عهده گوریلا گلس ۶ می‌باشد. قلب تپنده گوشی پرچمدار جدید میزو، Snapdragon 888 Plus است. این تراشه، از لیتوگرافی ۵ نانومتری بهره می‌برد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

در بخش سیستم دوربین، مشخصات جذابی را شاهد هستیم. به طوری که میزو ١٨ اس پرو، از دوربین اصلی ۴ چهارگانه ٨+٣٢+۵٠ مگاپیکسلی با حسگر 3D ToF بهره مند است. قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو در این گوشی موجود است. همچنین دوربین سلفی گوشی پرچمدار میزو، مجهز به سنسور ۴۴ مگاپیکسلی پرچمدار سامسونگ، یعنی ISOCELL GH3 است. ظرفیت باتری Meizu 18s Pro برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. این پرچمدار، از شارژر سیمی و بی سیم ۴٠ واتی پشتیبانی می‌کند. میزو برای این گوشی، ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ را به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته است. متأسفانه خبری از درگاه کارت حافظه جانبی نیست.

میزو به صورت پیش فرض رابط کاربری Flyme 9.2 را به همراه اندروید ١١ در این گوشی ارائه می‌دهد. حسگر تشخیص اثرانگشت موجود در این دستگاه، درون نمایشگر تعبیه شده است و از نوع اولتراسونیک کوالکام است. تراشه NFC، وای فای 6e و بلوتوث نسخه ۵.٢ همگی در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این گوشی، از استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره می‌برد. اما میزو دقیقاً اعلام نکرده است که این میزان مقاومت دقیقاً تا چه حدی است. میزو از اسپیکر استریو در میزو 18s Pro بهره گیری کرده است. خنک کننده مایع هم برای دفع حرارت در 18s Pro وجود دارد. در نهایت، وزن و ضخامت این دستگاه به ترتیب تنها ١٨٩ گرم و ٨.١ میلی متر است. اما قیمت دقیق این گوشی به چه صورت است؟ خب، شما می‌توانید قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی را مشاهده کنید:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ۴,۵٩٩ یوان (معادل ٧١١ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ۴,٩٩٩ یوان (معادل ٧٧٣ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۵,٣٩٩ یوان (معادل ٨٣۵ دلار آمریکا)

قیمت میزو 18s Pro و میزو 18s

مشخصات فنی و قیمت Meizu 18s

در ادامه، میزو از پرچمدار ارزان قیمت‌تر و جدید خود پرده برداشته است. این گوشی، در واقع نسخه استاندارد Meizu 18s است. همچنین قیمت آت به طور قابل توجهی کم‌تر است. نمایشگر این گوشی، دارای قطر ۶.٢ اینچی، وضوح ٣,٢٠٠×١,۴۴٠، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی است. میزو اعلام نکرده است که دقیقاً چه نوع شیشه‌ای از نمایشگر 18s محافظت می‌کند. تراشه موجود در این دستگاه، همان Snapdragon 888 Plus است.

میزو 18s

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و شامل سنسورهای ٨+١۶+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز مجهز به سنسوری ٢٠ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی نسبتاً کامپکت، ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. توان شارژر سیمی آن نیز ٣۶ وات است و خبری از به کارگیری شارژر بی سیم برای این گوشی نیست. وزن میزو 18s، تنها ١۶٢ گرم است. ضخامت آن نیز به ٨.١٨ میلی متر است. میزو اعلام نکرده است که این گوشی از استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره مند است یا خیر. باقی مشخصات، مانند Meizu 18s Pro می‌باشد. و اما این شما و این هم از قیمت میزو 18s:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٣,۶٩٩ یوان (معادل ۵٧٢ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٩٩٩ یوان (معادل ۶١٨ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۴,٢٩٩ یوان (معادل ۶۶۵ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این دو گوشی جدید میزو چیست؟ کدام نسخه را بیشتر می‌پسندید؟ آیا از رویکرد میزو استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کانال یوتیوب mrwhosetheboss مقایسه دوربین ۱۳پرومکس و اس۲۱الترا رو گذاشته

Mahdi

۵ مورد مساوی شدن ، ۴ مورد سامسونگ بهتر بود و ۳ مورد اپل

Tanha122

اس ۲۱ الترا ی شاهکار هست ک امسال داخل پرچم دارا بی نظیر بوده و خوش درخشیده

_V_

بیا پایین

mehpsa

منطقی بود، اپل معمولا دوسال از اندروید ها عقب تره، احتمالا مقایسه s21 و ایفون 14 جذاب و نزدیک باشه

Mahdi

طراحی میزو ۱۷ بود اگه اشتباه نکنم فوق‌العاده بود همون که طراحی دوربینش افقی بود

Mahdi

دوربین می۱۱پرو ۱۲۸
صدای گوشی بروسلی ۶۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️