حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Tab S8 Ultra باتری ١١,۵٠٠ میلی آمپری و نمایشگر ١۴.۶ اینچی خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، تبلت، سامسونگ

سامسونگ قرار است طی همین سال و یا سال آینده، از سری جدید تبلت‌های پرچمدار خود، یعنی خانواده Galaxy Tab S8 رونمایی کند. برترین تبلت سری Galaxy Tab S8، در واقع گلکسی Tab S8 Ultra خواهد بود. حال، اطلاعات جدیدی از این تبلت فاش شده است.

جزئیات جدیدی از نمایشگر و باتری تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی Tab S8 Ultra منتشر شده است

مدتی پیش در مورد تراشه احتمالی سری Galaxy Tab S8 گفتیم. احتمال می‌رود که این تبلت در بیشتر مناطق و یا تمام آن‌ها، با Snapdragon 898 عرضه شود.

 

سری Galaxy Tab S8 سامسونگ تنها با Snapdragon 898 عرضه می‌شود!

 

اما جدا از این گزارشات، اکنون مشخصات جدیدی از سری Galaxy Tab S8 فاش شده است. اما این جزئیات، مربوط به تبلت برتر و پرچمدار این سری، یعنی Galaxy Tab S8 Ultra است. این تبلت، قرار است به عنوان پرچمدار تبلت‌های بعدی سامسونگ در کنار سری Galaxy S22 معرفی شود. حال، افشاگر معروف سامسونگ یعنی آیس یونیورس از جزئیات لو رفته جدید این تبلت پرچمدار پرده برداشته است. ظاهراً ما قرار است شاهد ارائه یک تبلت غول پیکر از سوی سامسونگ باشیم!

بر اساس گفته‌های جدید آیس یونیورس، نمایشگر تبلت Galaxy Tab S8 Ultra بزرگ‌تر از همیشه خواهد بود. به طوری که سامسونگ می‌خواهد از نمایشگری با قطر ١۴.۶ اینچ در این تبلت بهره گیری کند. او همچنین می‌گوید که وضوح نمایشگر این تبلت، برابر با ٢,٩۶٠×١,٨۴٨ می‌باشد. این قطر نمایشگر زیاد، نشان می‌دهد که گلکسی Tab S8 Ultra قرار است فراتر از یک تبلت باشد. با استفاده از کیبورد، این تبلت نقش یک لپ تاپ بزرگ را ایفا خواهد کرد. ما پیش از این، نگاهی به رندرهای Galaxy Tab S8 Ultra نیز داشتیم. این تبلت، قرار است مجهز به دوربین سلفی دوگانه و ناچ باشد.

گلکسی Tab S8 Ultra

اما این نمایشگری به این بزرگی، نیاز به یک منبع تغذیه بزرگ نیز دارد. در همین راستا، سامسونگ می‌خواهد از باتری غول پیکری با ظرفیت ١١,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی برای این تبلت استفاده کند. ما احتمال می‌دهیم که سامسونگ برای این باتری، شارژری ۴۵ یا ۶۵ واتی را در نظر بگیرد. تمام این‌ها، سبب افزایش وزن هرچه بیشتر Galaxy Tab S8 Ultra می‌شود. در نتیجه، Galaxy Tab S8 Ultra یک معضل برای استفاده در دستان خواهد بود! در نهایت، آیس یونیورس ادعا می‌کند که مدل نامبر این تبلت، SM-X906B است.

نظر شما در مورد این اطلاعات فاش شده از تبلت جدید سامسونگ چیست؟ آیا شما این مشخصات را می‌پسندید؟ منتظر کدام تبلت جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با این سایز نمیشه به راحتی با دو تا دست گرفتش
بدرد گیم نمیخوره

AŁɪ

خب از استند مخصوص استفاده میکنیم 😐

meiyou

مشخصات که عالیه منتهی قیمت سرسام آوره
نمیدونم چرا شرکت ها اینقدر نسبت به بازار تبلت‌ها بی تفاوتن

Faez

اون شاهکار به نام آیپد چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️