حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی تب اس ۸ سامسونگ رسما عرضه شد: همراه با One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با رابط کاربری One UI 5.0 برای موبایل‌های پرچمدار و میان رده سامسونگ با سرعت بالایی در حال عرضه است. در حقیقت اگر به سابقه این شرکت در ارایه آپدیت سیستم عامل جدید نگاه کنید، هرگز چنین عملکرد قابل تحسینی را نمی‌بینید. حالا نوبت به تبلت‌های پرچمدار Samsung رسیده است. امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی تب اس ۸ سامسونگ رسما عرضه شده که همراه با One UI 5.0 است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی تب اس ۸ سامسونگ

در حال حاضر، فقط مدل‌های 5G گلکسی تب اس 8 به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و در تمام کشورهای اروپایی دریافت می‌کنند. گلکسی تب اس 8 با ورژن X706BXXU2BVK4، گلکسی تب اس 8 پلاس با ورژن X806BXXU2BVK4 و گلکسی تب اس 8 اولترا با ورژن X906BXXU2BVK4 به روز رسانی می شوند.

گلکسی تب اس ۸

گلکسی تب اس ۸

می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، در دسترس بودن به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید. این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی جدید ماه نوامبر 2022 را ارائه می‌کند که نزدیک به چهار دوجین آسیب‌پذیری حریم خصوصی و امنیتی را در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی عملکرد سریع‌تر، ده‌ها ویژگی نرم‌افزاری جدید، طراحی UI اصلاح‌شده و حفظ حریم خصوصی و امنیت را بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی اندروید 13 با رابط کاربری جدید One UI 5.0 طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را به ارمغان می‌آورد که دارای ویژگی گسترده پالت رنگ، ویجت‌های گروهی، آیکون بزرگتر برنامه در بخش اعلان‌ها، تغییر تنظیمات سریع و جلوه‌های شفاف در ناحیه اعلان‌ها است. اکنون انیمیشن ها روان تر به نظر می رسند.

سامسونگ قابلیت های OCR (Optical Character Recognition) را در سراسر سیستم اضافه کرده است. بنابراین، برنامه های دوربین و گالری می توانند متن را از تصاویر استخراج کنند. حتی صفحه‌کلید سامسونگ می‌تواند نمای دوربین را باز کند و متن را از نمای دوربین استخراج کند.

شما از خانواده تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب اس ۸ خرید کرده اید؟ آپدیت جدید برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)