حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سری گلکسی تب S8 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ منتشر شده است. انتظار می‌رود این تبلت ها در هفته آینده رونمایی شوند‌. با آنکه زمان زیادی به معرفی دستگاه های مورد بحث نمانده است، اما هم اکنون قیمت سری گلکسی تب S8 سامسونگ از طریق یک خرده فروشی در فرانسه فاش شده است.

قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت رم گلکسی تب S8 اولترا به حدود ۲,۰۰۰ دلار می‌رسد

در ابتدا به سراغ Galaxy Tab S8 Ultra می‌رویم. بنابر گزارش GSMArena، این دستگاه هم اکنون برای پیش فروش در فرانسه با برچسب قیمتی ۱,۶۹۹ یورو (تقریباً معادل ۱۹۱۵ دلار) آماده است. البته لازم به ذکر بوده که قیمت گفته شده برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه است. بنابراین سایر نسخه های این تبلت قطعا قیمت کمتری خواهند داشت. از مشخصات مهم Galaxy Tab S8 Ultra می‌توان به برخورداری از قلم S-Pen، اندروید ۱۲ و باتری بسیار پرظرفیت ۱۱,۲۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. این دستگاه همچنین به صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۹۶۰×۱۸۴۸ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. و اما مهمترین بخش یک دستگاه، تراشه به کار رفته در آن است. Galaxy Tab S8 Ultra در این بخش بسیار قدرتمند ظاهر شده و به چیپست پرچمدار کوالکام مجهز خواهد شد.

این تبلت به‌عنوان «موجود در انبار» فهرست شده است، اما فروش احتمالاً از ۹ فوریه ۲۰۲۲ (بیستم بهمن ماه ۱۴۰۰) و پس از رویداد Galaxy Unpacked آغاز خواهد شد. مشابه نسخه اولترا، گلکسی تب اس ۸ پلاس سامسونگ نیز برای پیش‌سفارش از یک خرده‌فروش فرانسوی دیگر، با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی،  با قیمت ۹۹۹ یورو (تقریباً ۱,۱۲۶ دلار آمریکا) آماده است. این تبلت اندرویدی دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED (با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۷۵۲ پیکسل) است، که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را نیز ارائه می‌کند. نیروی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد.

رویداد Galaxy Unpacked در بیستم بهمن ماه برگزار می‌گردد

و اما به سراغ نسخه پایه این سری از تبلت های سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۸ می‌رویم. این دستگاه از صفحه نمایش ۱۱ اینچی برخوردار است. اما بر خلاف دو برادر بزرگ‌تر خود خبری از پنل AMOLED نبوده و تنها به استفاده از نمایشگری با فناوری LTPS TFT اکتفا شده است. این صفحه نمایش رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل را در اختیار شما قرار خواهد داد. با آنکه در گلکسی تب اس ۸ نباید انتظار شفافیت و کنتراست مشابه با نسخه پلاس و اولترا را داشته باشیم. اما خوشبختانه این دستگاه نیز از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره مند است.

آمازون مشخصات بیشتری از سری گلکسی تب S8 سامسونگ را فاش کرد

 

وظیفه تأمین نیروی مورد نیاز Galaxy Tab S8، بر عهده یک باتری ۸,۰۰۰ میلی آمپری قرار داده شده است. و اما به قیمت این دستگاه می‌رسیم. وب‌سایت Gizmochina مدعی است که این تبلت با برچسب قیمتی ۹۷۰ یورو (تقریباً معادل ۱۱۰۰ دلار آمریکا) به دست کاربران خواهد رسید.

برای تأیید رسمی این اطلاعات فاش شده، باید تا رویداد Galaxy Unpacked منتظر بمانیم. نظر شما درباره قیمت سری گلکسی تب S8 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی