حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون مشخصات بیشتری از سری گلکسی تب S8 سامسونگ را فاش کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

احتمالا شما نیز با ما هم نظرید که سامسونگ اخیرا در مخفی نگه داشتن جزئیات محصولات خود، پیش از رونمایی ناموفق بوده است. بسیاری از مشخصات Galaxy S21 FE پیش از رونمایی فاش شده بود. سری Galaxy S22 نیز وضعیت مشابهی دارد. در حال حاضر، به لطف مشخصات جدید فاش شده سری گلکسی تب S8 توسط وب‌سایت آمازون، می‌توان گفت دیگر تمام جزئیات این تبلت ها را کاربران می‌دانند!

سری گلکسی تب S8 در سه رنگ عرضه خواهد شد

وب‌سایت آمازون ایتالیا مشخصات، میزان فضای ذخیره سازی در نسخه های مختلف و رنگ بندی سری گلکسی تب S8 را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. بدیهی است که محصولات هنوز برای خرید در دسترس نیستند. اما صفحات آن ها در آمازون شامل تصاویر و مشخصات دقیقی هستند. بر اساس اقدام جدید آمازون می توان حدس زد که زمان زیادی به عرضه سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ در اروپا نمانده است.

تصویر منتشر شده توسط وب‌سایت آمازون ایتالیا

مطابق با گزارش SamMobile، سری گلکسی تب S8 با پشتیبانی از Wi-Fi، شبکه اینترنت 5G (نسخه Wi-Fi نیز به تنهایی قابل سفارش خواهد بود) در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با سه رنگ نقره ای، خاکستری و رز گلد در وب‌سایت مورد بحث فهرست شده اند. تصاویر منتشر شده توسط آمازون نشان می دهند که سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ از قلم S-Pen بهره می‌برند. این وب‌سایت همچنین جزئیات کاملی درباره نمایشگر، دوربین، ظرفیت باتری و دیگر مشخصات تبلت پرچمدار آینده سامسونگ را فاش می‌کند. اطلاعات منتشر شده توسط آمازون بسیاری از شایعات گذشته را تایید می‌کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ تمام دستگاه های سری گلکسی تب اس ۸ را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز کرده است. اندازه صفحه نمایش در مدل های مختلف (از نسخه استاندارد تا اولترا) دارای اندازه ۱۱ تا ۱۴.۶ اینچی است. گلکسی تب اس ۸ اولترا تنها عضو در این سری است که از ماژول دوربین دوگانه در قاب پشتی خود بهره‌مند خواهد بود. سری Galaxy Tab S8 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ برخوردار خواهد است.

تصویر رسمی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra اتفاقی لو رفت

نظر شما درباره طراحی، و سایر مشخصات سری گلکسی تب S8 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی