حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، مقاومت

حدود ۲ ماه پیش بود که خانواده تبلت های سامسونگ گلکسی Tab S8 رسما معرفی شدند. در این خانواده یک غول ۱۴.۶ اینچی وجود داشت که همین گلکسی تب اس ۸ اولترا است. این تبلت فقط ۵.۵ میلی متر ضخامت داشته و یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپری درونش قرار دارد. معمولا تبلت های بزرگ و باریک در تست های خم شدن به راحتی می شکنند. اگر کنجکاو هستید که تبلت پرچمدار سامسونگ چطور عمل می کند، بیاید تست خم شدن تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra را تماشا کنیم.

تست خم شدن تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

دنیای تبلت ها هنوز شیشه ای نشده (!) و همان بدنه های آلومینیومی را شاهد هستیم. حقیقتا من شخصا دلم برای موبایل های آلومینیومی تنگ شده است اما خب چاره چیست؟!

تست خراشیدگی گلکسی تب اس ۸ اولترا

تست خراشیدگی گلکسی تب اس ۸ اولترا

گلکسی تب اس ۸ اولترا مشخصا به دلیل بدنه آلومینیومی در تست خراشیدگی خش می افتد. نمایشگر ۱۴.۶ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز آن هم که پشت شیشه گوریلا گلس ۵ نشسته است، در مقابل شعله مقاومت خوبی ندارد.

مهم ترین پرسش درباره مقاومت این تبلت بزرگ را می توان عملکرد در بخش تست خم شدن دانست. Galaxy Tab S8 Ultra می شکند یا نه؟!

بیاید ویدیو تست JRE از مقاومت گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با هم ببینیم:

 

همانطور که دیدید تبلت سامسونگ حداقل در این زمینه از آیپدهای اپل بهتر عمل می کند. تبلت بزرگی که خم شدن اما نشکست و به حالت عادی خود بازگشت! نظر شما درباره مقاومت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)