حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M22 رونمایی شد: نمایشگر ۶.۵ اینچی و دوربین ۴٨ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ بالأخره یک گوشی مورد انتظار را معرفی کرد. البته این معرفی، کاملاً بی سر و صدا صورت گرفته است. ما در این مطلب، در مورد مشخصات فنی و قیمت سامسونگ گلکسی M22 صحبت می‌کنیم. این گوشی، جدیدترین محصول سامسونگ محسوب می‌شود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M22

همین دیشب بود که در مورد مشخصات لو رفته گلکسی M22 صحبت کردیم. اما امروز در نهایت، سامسونگ به صورت رسمی از این گوشی رونمایی کرده است.

 

مشخصات سامسونگ Galaxy M22 با تراشه ١١ نانومتری کوالکام لو رفت

 

بنابراین، نگاهی به مشخصات برجسته این گوشی داریم. این مشخصات و جزئیات Galaxy M22، در سایت رسمی سامسونگ آلمان قرار گرفته است. بنابراین، با اطمینان کامل می‌توان به آن‌ها استناد کرد. حال به سراغ مشخصات Galaxy M22 می‌رویم. باید بگوییم که این دستگاه به زودی در بازارهای بیشتری از جمله هند عرضه خواهد شد. بنابراین، احتمالاً به زودی شاهد ورود آن به بازار ایران هستیم.

این دستگاه، مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +HD است. رفرش ریت آن نیز برابر با ٩٠ هرتز است. تراشه به کار رفته در این گوشی، دقیقاً مشخص نیست. سامسونگ می‌گوید که قلب تپنده این دستگاه، یک تراشه با دو کلاستر ٢ و ١.٨ گیگاهرتزی است. ما این مشخصات را به Helio G80 و Snapdragon 662 منتسب می‌کنیم. از آن جایی که Snapdragon 662 در شایعات اخیر نیز تأیید شده بود، ممکن است سامسونگ به سراغ همین تراشه رفته باشد.

در ادامه، از دوربین اصلی چهارگانه در سامسونگ گلکسی M22 استفاده شده است. این دوربین، شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تکی نیز ١٣ مگاپیکسلی می‌باشد. این گوشی، توانایی ضبط ویدئوی اسلوموشن ١٢٠ فریم را دارد. سامسونگ در این گوشی، از ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است. از سوی دیگر، شما می‌توانید با استفاده از درگاه کارت حافظه جانبی، تا سقف ١ ترابایت MicroSD را در این گوشی نصب کنید. گلکسی M22، از دو سیمکارت و اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و بلوتوث ۵.٠ نیز در آن موجود هستند.

وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب ١٨۶ گرم و ٨.۴ میلی متر است. ظرفیت باتری Galaxy M22، معادل ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. گلکسی M22 از شارژر ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند! اما توان شارژر درون جعبه این گوشی ١۵ واتی است. در نهایت، Galaxy M22 با سه رنگ روانه بازار می‌شود. شایان ذکر است که سامسونگ اطلاعاتی از از قیمت Galaxy M22 منتشر نکرده است. بنابراین، باید منتظر بمانیم تا این کمپانی، قیمت Galaxy M22 را اعلام کند.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ مشخصات آن چطور است؟ فکر می‌کنید قیمت Galaxy M22 چه قدر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mrmoji

ناموسـن از ناچ بکش بیرون -_-

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️